کل

آغاز زمان ارایه درخواست نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد از امروز/اعلام جزئیات انتقال (92/3/16)

ایران کنفرانس

آغاز زمان ارایه درخواست نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد از امروز/اعلام جزئیات انتقال


دانشجویان می‌توانند درخواست نقل و انتقالات خود را از امروز ۱۶ خردادماه تا ۱۶ تیرماه برای نیم‌ سال اول سال تحصیلی ارایه دهند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به واحدهای دانشگاه آزاد اختیار کامل داده شده است تا دانشجویان بتوانند برای نقل و انتقالات به واحد مبدا مراجعه کرده و در همان جا مسائل نقل و انتقالات را پیگیری کنند.

در حال حاضر به جز استان‌های تهران و البرز در تمام استان‌ها شرایط نقل و انتقالات بر اساس آیین‌نامه فراهم است، بر این اساس رعایت جدول هم‌طرازی الزامی ندارد و دانشجویان می‌توانند در واحدهای غیرهم‌طراز بحث مهمانی خود را پیگیری کنند.

خانواده‌های ایثارگران و افراد دارای بیماری‌های خاص و همچنین فرزندان اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها مشمول نقل و انتقال استان تهران و البرز می‌شوند.

براساس این گزارش، بیماران تالاسمی، هموفیلی، پیوند کلیوی، ام‌اس و برخی سرطان‌ها شامل آیین‌نامه بیماران خاص می‌شوند و بیماران دیگر نیز می‌توانند از طریق کمیته پزشکی بررسی کنند. به طور مثال اگر در شهرستانی بیماری وجود داشته باشد که امکان درمان وی در آن شهرستان نباشد کمیسیون پزشکی تشخیص می‌دهد که این دانشجو در نزدیکترین مکان به تحصیل ادامه دهد.

بر اساس آیین‌نامه در طراز‌های بالا به پایین امکان مهمانی دائم وجود دارد ولی اگر از طراز پایین به بالا باشد نظر دبیر هیئت امنای استان‌ها نیز لازم است.

به واحدهای دانشگاه آزاد اجازه داده شده است که تا 20 درصد انتقال ورودی‌های هر سال را در هر رشته تحصیلی پیگیری کنند. در واحدها کمیته‌ای تحت عنوان کمیته نقل و انتقالات شامل معاونت دانشجویی، مدیر دانشجویی، رئیس واحد و رئیس مرکز تشکیل شده است که این مسائل را پیگیری می‌کند.

دانشجویان متقاضی از 16 خردادماه تا 16 تیرماه در نیم‌سال اول و از 15 آذرماه تا 15 دی ماه در نیم سال دوم برای ارائه درخواست خود به واحد مبدا فرصت دارند.

افرادی که نتایج آزمونشان شهریورماه اعلام می‌شود باید بدانند که برای مهمان شدن حتما باید یک ترم را بگذرانند که این یک ترم می‌تواند از طریق مرخصی تحصیلی یا ثبت‌نام باشد.

برای انتقال و مهمانی دانشجویان هزینه‌ای دریافت نمی‌شود ولی افرادی که مهمان موقت هستند باید درصدی را به واحد مبدا پرداخت کنند که این درصد معادل ده درصد شهریه ثابت دانشگاه است.

در حال حاضر این شرایط برای تمام استان‌ها به جز استان‌های تهران و البرز انجام می‌شود ولی در استان‌های تهران و البرز نیز افراد واجد شرایط می‌توانند از این شرایط بهره ببرند. به طور مثال دخترانی که ازدواج می‌کنند می‌توانند از شرایط نقل و انتقالات استفاده کنند. همچنین افرادی که پدر یا مادر خود را از دست داده‌اند نیز شامل این آیین‌نامه می‌شوند.

در مورد مقطع کارشناسی ارشد نیز این آیین‌نامه به همین ترتیب به واحدها ابلاغ شده است ولی در مورد دکترای تخصصی مهمانی و انتقال ممنوع مطلق است.

همچنین افرادی که دو ترم معدل بالای 17 داشته باشند نیز مشمول این آیین‌نامه هستند و کسانی که در دوره مهمانی موقت خود در طول دو ترم معدل بالای 14 داشته باشند، می‌توانند مهمان دائم شوند.

به گزارش فارس، این آیین‌نامه برای مدیران سیاسی یعنی سفرا، وزرا، نمایندگان مجلس و همسران و فرزندانشان نیز امکان‌پذیر است.

 

آغاز مهلت ارایه درخواست مأموریت و انتقال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد (92/3/16)

ایران کنفرانس

آغاز مهلت ارایه درخواست مأموریت و انتقال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد


مهلت ارایه درخواست مأموریت و انتقال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد از امروز شانزدهم خردادماه آغاز شد و تا شانزدهم تیرماه برای نیمسال اول سال تحصیلی ادامه دارد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، درخواست مأموریت و انتقال اعضای هیئت علمی از امروز شانزدهم خردادماه تا شانزدهم تیرماه برای نیمسال اول و از پانزدهم آذرماه تا پانزدهم دی ماه برای نیمسال دوم هر سال از طریق واحدهای مبدأ قابل دریافت است.

درخواست مأموریت یا انتقال اعضای هیئت علمی باید توسط خود متقاضی بر اساس مواد بخشنامه تنظیم و به معاون آموزشی واحد مبدأ تسلیم و در همان واحد مبدأ ثبت شود و متقاضی شماره ثبت را برای پیگیری دریافت کند.

معاون آموزشی واحد مبدأ نیز موظف است به ترتیب نسبت به اخذ نظر مراجع مربوطه یعنی واحد مبدأ، رئیس هیئت اجرایی جذب استان مبدأ، نظر واحد مقصد، رئیس هیئت اجرایی جذب استان مقصد، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس عالی دانشگاه حسب مورد اقدام کرده و نتیجه را به متقاضی اعلام کند.

در هر مرحله اگر مرجع مربوطه با درخواست متقاضی مخالفت کند، اخذ نظر از مراجع بعدی ضرورتی ندارد و برای ثبت و پیگیری درخواست مأموریت و انتقال باید از مراجعه حضوری یا ارسال نامه به حوزه ریاست دانشگاه یا دیگر معاونت­ها خودداری شود.

مأموریت عضو هیئت علمی از یک واحد به واحد دیگر (به استثنای استان­های تهران و البرز) با موافقت رؤسای واحدهای مبدا و مقصد و تائید رئیس هیئت اجرایی جذب استان (برای استان­های متفاوت با تائید رؤسای هیئت­های اجرایی جذب استان­های مبدأ و مقصد) و سپس با موافقت معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی (سازمان مرکزی) و برای استان­های تهران و البرز با تائید معاون آموزشی دانشگاه و موافقت رئیس عالی دانشگاه آزاد اسلامی بلامانع است.

‌انتقال عضو هیئت علمی از یک واحد به واحد دیگر پس از دو سال مأموریت متوالی و رضایتمندی از عملکرد علمی و عمومی، با موافقت رؤسای واحدهای مبدأ و مقصد و تائید رئیس هیئت اجرایی جذب استان (برای استان­های متفاوت با تائید رؤسای هیئت­های اجرایی جذب استان­های مربوطه) و سپس با تائید معاون آموزشی دانشگاه و موافقت رئیس عالی دانشگاه آزاد اسلامی بلامانع است.

 

نتایج اولیه آزمون دستیاری اعلام شد (92/3/16)

ایران کنفرانس

نتایج اولیه آزمون دستیاری اعلام شد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج اولیه چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی خبر داد.

غلامرضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اعلام نتایج اولیه چهلمین دوره آزمون دستیاری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، گفت: انتخاب رشته محل آزمون دستیاری از 25 تا 29 خرداد ماه انجام می‌شود.

وی با اشاره به امکان انتخاب 100 رشته محل از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، اظهارکرد: داوطلبان از 20 خرداد ماه می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ظرفیت‌های رشته‌های مختلف در این آزمون را مشاهده کنند.

حسن‌زاده همچنین درباره تعداد مجازین به انتخاب رشته محل به صورت چند برابر ظرفیت، تصریح کرد: حدود 7723 نفر از داوطلبان پس از اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته خواهند شد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اعلام نفر اول این دوره از آزمون، گفت: دکتر فرانک رفیعی از حوزه امتحانی شیراز با کسب نمره 493 رتبه اول را در این آزمون کسب کرده است.

به گزاش ایسنا، چهلمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی پنجم اردیبهشت ماه با رقابت 15 هزار و 500 نفر داوطلب در 19 حوزه و 18 شهر برگزار شد.

 

ACPEL 2013 - The Asian Conference on Politics, Economics and Law

ACPEL 2013 - The First Annual Asian Conference on Politics, Economics and Law
21st to 24th November 2013
Osaka, Japan


Enquiries: آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید
Web address: http://acpel.iafor.org/

Sponsored by: IAFOR - The International Academic Forum is proud to announce the First Annual Conference on Politics, Economics and Law, in association with its global university partners, including Waseda University (Japan), Birkbeck University of London (UK), The National Institute of Education (Singapore), The National University of Tainan (Taiwan), Lincoln University (UK), the Hong Kong Institute of Education (HKSAR), Auburn University (USA), Virginia Tech, USA. ACPEL2013 will be held from November 21-24 2013, in Osaka, Japan.

Hear the latest research, publish before a global audience, present in a supportive environment, network, engage in new relationships, experience Japan, explore Osaka and Kyoto, join a global academic community...

CALL FOR PAPERS NOW OPEN: SUBMIT THROUGH CONFERENCE SITE

Come to the inaugural ACPEL 2013, to engage in challenging interdisciplinary discussion centering on the latest ideas and research finding in Politics, Economics and Law. This year's conference sessions will be wide-ranging, covering both policy and research. They will bring together experts and leaders from the academic and business world to address key contemporary issues in these social sciences, by both reflecting on the recent past, and looking forward; to exchange ideas, and share research findings in the exciting environment of Osaka, Japan.

This year's theme invites scholars from their different research backgrounds and from a variety of disciplinary approaches, to look at the conference theme of trust, and its role in the relations between individuals, communities, and societies, to include questions of government, and governance in both the public and private sphere, and the role trust plays in the creation of a sustainable future.

We look forward to welcoming you to Osaka!

ACPEL/ABMC 2013 Conference Chairs

Jerry Platt - Professor Emeritus, College of Business, San Francisco State University, USA and Vice-Chair, IAFOR International Advisory Board

Will Baber - Associate Professor, Kyoto University Graduate School of Management, Japan

CONFERENCE THEME: Governance, Society and Sustainability

KEYNOTE AND FEATURED SPEAKERS

Yozo Yokota
ACPEL/ABMC Keynote Speaker

Professor Yozo Yokota is an internationally renowned jurist and diplomat. He is currently President of the Japanese Center for Human Rights Affairs, Special Adviser to the Japanese Ministry of Justice, Chairman of the International Labor Organization Committee of Experts, Special Adviser to the Rector of the United National University, and a Commissioner of the International Commission of Jurists.

Professor Yokota started his career as Legal Counsel to the World Bank in Washington before holding professorships in International Law at International Christian University (Tokyo), International Economic Law at the University of Tokyo, and Law at Chuo University. He has also held visiting professorships at the University of Adelaide in Australia, and the Law schools of the universities of Michigan and Columbia. An internationally respected proponent of human rights, he has extensively advised the United Nations, serving as the UN Special Rapporteur on Human Rights in Myanmar between 1992 and 1996.

Jerry Platt
ACPEL/ABMC 2013 Conference Co-Chair and Featured Speaker

Dr. Platt is Professor Emeritus at San Francisco State University, and Vice-Chair of the International Academic Forum's IAB.

His interests span business, technology and public policy. Jerry previously served as dean at two American business schools. He spent most of his academic career at San Francisco State University, in their AACSB-accredited College of Business that enrolls more than 6,000 students from more than 70 countries. He started as a part-time lecturer one night a week while working in industry, became a fulltime Professor of Finance, and rose through the ranks to become the first internal selection as Dean of the College. Later, Jerry moved to Southern California to accept appointment to the initial Senecal endowed chair and School of Business deanship at the University of Redlands. Balancing industry with academic interests, Jerry also served as head of financial analysis for a Bay Area Fortune 500 company, and as CEO of an aviation firm. He has been Principal Investigator on more than twenty U.S. federal research grants.

Dr. Platt received a B.S. cum laude at Michigan State University, an MBA from Wayne State University, an M.S. in Public Administration from The Ohio State University, and an M.S. in Statistical Computing from Stanford University. He was granted the first Ph.D. degree from what is now the John Glenn Graduate School of Public Affairs at The Ohio State University.

Peter Gardiner
ACPEL/ABMC 2013 Featured Speaker

Peter Gardiner is a Director of the Department of International Relations and Licenses for the Bridgestone Corporation, and a Japanese resident of nearly thirty years. Following qualification as a Chartered Accountant in his native Scotland, he first moved to Tokyo in 1985 to study Japanese language and culture, as well as the martial art, Aikido.

After a brief return to the UK working for Deloitte in London to promote Japanese investment into Britain, the role was expanded with the setting up of a specialized unit in the Tokyo offices of Deloitte Japan, to provide mergers and acquisition advice to major Japanese corporations expanding overseas, and to American and European corporations making investments in Japan. In his current role, as a Director in the Department of International Relations and Licenses at Bridgestone Corporation, Tokyo, his department is involved with all major strategic investments and divestitures made by the company on a global basis.

Edward Yagi
ACPEL/ABMC 2013 Featured Speaker

Edward Yagi is full professor at the Nanzan University Graduate School of Business Administration in Nagoya, Japan. His primary areas of research and teaching are international personnel management and international marketing, and he is currently writing a book about large organizations and organizational dysfunction.

Professor Yagi is now on his fourth career, having first served in the US Military, before then becoming a marketing manager with U.S. and Japanese multinationals in both the U.S. and Japan, and subsequently joining the US Foreign Service, from which he retired to become a professor in 2011.

He was a flight officer in the U.S. Navy, serving two deployments during the 1980â 셲 Iran-Iraq conflict, as well as in the 1991 Persian Gulf War. Decorated by the governments of both Japan and the U.S., he retired from the U.S. Navy in 1999 with more than twenty years of combined student officer, active duty, and reserve service.

In the Foreign Service Officer, Mr. Yagi supported U.S. commercial interests and advanced U.S. strategic and policy objectives worldwide, serving at the U.S. Embassy in Tokyo, Japan as Commercial Attaché (1993-2000), at the U.S. Embassy in Cairo, Egypt as Deputy Senior Commercial Officer (2000-2004), at the U.S. Embassy in Nairobi, Kenya as Senior Commercial Officer and Counselor for Commercial Affairs (2004-2007), and at the U.S. Consulate in Nagoya, Japan as Commercial Consul (2007-2011).

Professor Yagi is a graduate of the University of California, Berkeley, the International Program of the Stockholm School of Economics in Sweden, and in 1990 was the first non-Japanese to graduate with an MBA from the Keio Business School.

He is an active pilot in both the U.S. and Japan and has extensive experience with Japanâ 셲 Nagoya-based aviation and aerospace industry. His hobbies include mountain climbing, flying, skydiving, and driving his BMW Z3 convertible.

PUBLISHING OPPORTUNITIES
Authors of accepted abstracts will have the opportunity of publishing their associated paper in the official conference proceedings, and a selection of papers will be considered for inclusion in the internationally reviewed IAFOR Journal of Business and Management. For more information about the journal, please see the iafor website at www.iafor.org

ACPEL/ABMC
ACPEL 2013 will be held alongside the First Asian Business and Management Conference (ACPEL 2013), and registrants for either conference will be given the opportunity to attend sessions in the parallel event at no extra charge.

IAFOR - Welcome to Asia's Think Tank

Founded in 2009 by a group of concerned Asian, European and North American academics and business professionals, IAFOR is a mission driven organization dedicated to providing and promoting meaningful dialogue irrespective of international borders.

As the Asia-Pacific region emerges as a new and powerful center of world events to rival the traditional European-American hegemonic axis, different and conflicting nationalistic fears and domestic political interests often dictate negative foreign policies. The stakes for ensuring cooperation between the Asian states and the Western world has never been higher.

IAFOR is committed to ensuring that Asian leaders and opinion formers in both the public and private sectors, in education, the media, and business, have the chance to meet their colleagues from other continents, and discuss issues of local, national and international relevance and importance.

For more information about IAFOR, go to www.iafor.org

 

زمان توزیع کارت داوطلبان کنکور سراسری 92 (92/3/15)

ایران کنفرانس

زمان توزیع کارت داوطلبان کنکور سراسری 92

مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد: توزیع کارت داوطلبان کنکور سراسری 92 از روز یکشنبه دوم تیرماه به صورت الکترونیکی آغاز می‌شود.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: توزیع کارت کنکوری‌ها از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org تا پنج تیرماه ادامه دارد.

وی همچنین اظهار کرد: برای آن دسته از داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی ثبت‌نام کردند، به ترتیب دو یا سه کارت صادر می‌شود.

 

توکلی با بیان اینکه کنکور 92 در هر یک از گروه‌های آزمایشی پنجگانه در یک مرحله برگزار می‌شود، اظهار کرد: سوالات این آزمون به صورت تستی چهارگزینه‌ای و دقیقا از کتب اعلام شده دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی نظام جدید طراحی شده است که داوطلبان هر کدام از گروه‌ها در یک نیم روز به سوالات عمومی و اختصاصی گروه آزمایشی خود پاسخ می‌دهند.

به گزارش ایسنا، کنکور سراسری سال 1392 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور طی روزهای 6 تا 8 تیرماه به صورت همزمان در تهران و 358 شهرستان کشور برگزار می‌شود.

 
مطالب بیشتر...

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی
بورس های تحصیلی و کارآموزی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1403© : ایران کنفرانس