ظرفیت جذب اعضای هیات علمی دو برابر شد (1402/11/2)

ایران کنفرانس

ظرفیت جذب اعضای هیات علمی دو برابر شد

رییس مرکزنظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم گفت: ظرفیت جذب اعضای هیات علمی نسبت‌ به سال گذشته با همکاری که صورت ‌گرفته دو برابر شده‌است.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر روح الله رازینی با اشاره به دومین فراخوان جذب اعضای هیات علمی در سال جاری گفت: یکی از فرآیندهایی که شاید جزء فرایندهای کم کارآیی بود، موضوع جذب اعضای هیات علمی بود که بزودی فراخوان دوم جذب اعضای هیات علمی در سال جاری را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: ما امسال می‌توانیم ادعا کنیم این فرایند با همکاری واحدهای ذی‌ربط وزارت علوم، کاهش زمان قابل‌ملاحظه‌ای داشت، یکی از اعتراضاتی که بعضاً داوطلبان داشتند زمان انتظار زیاد برای جذب به‌عنوان عضو هیات علمی بود.

رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت گفت: امسال خوشحالیم که عرض کنیم این ظرفیت جذب و زمان جذب نسبت‌ به سال گذشته با همکاری که صورت ‌گرفته دو برابر شده‌است. یعنی میزان جذب امسال دوبرابر نسبت‌به سال قبل شده‌است .

به گزارش مهر، دومین فراخوان جذب اعضای هیأت علمی در سال ۱۴۰۲ همزمان با میلاد حضرت علی (ع) ۱۳ رجب (پنج بهمن ماه ۱۴۰۲) آغاز و تا ۱۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

دراین فراخوان نیز مانند فراخوان اول سال ۱۴۰۲، به مشمولان نظام وظیفه و فاقد کارت پایان خدمت که دانش‌آموخته دکتری هستند این امکان داده شده است که در فراخوان جذب شرکت کرده و با سایر متقاضیان به رقابت بپردازند. به هر دو فراخوان با هم حدود ۲ هزار و ۳۰۰ سهمیه جذب اختصاص داده شده است.

متقاضیان می‌توانند به سامانه مهر رضوی مرکز جذب اعضای هیات علمی به آدرس applicant.markazjazb.ir مراجعه و تقاضای خود را به همراه بارگذاری مدارک مربوطه ثبت کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس