جذب هیات علمی وابسته از مقطع ارشد در دانشگاه آزاد (1403/6/20)

ایران کنفرانس

جذب هیات علمی وابسته از مقطع ارشد در دانشگاه آزاد

رئیس مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد گفت: برای جذب هیات علمی وابسته اولویت اول با حق‌التدریس‌ها است؛ از مقطع ارشد نیز برای مشاغل مهارتی جذب هیات علمی وابسته داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق ضیایی رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی و رئیس مرکز امور هیأت‌های ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت حق‌التدریس‌های دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: بنا بر تاکید رئیس دانشگاه، حق‌التدیس‌ها باید کد شناسه بگیرند و واژه حق‌التدریس واژه‌ای است که امنیت شغلی پایینی دارد. در جهت بهبود وضعیت حق‌التدریس‌ها رئیس دانشگاه آزاد «هیأت علمی وابسته» را تعریف کرد که هم امنیت شغلی بالایی دارد و هم برای جذب هیأت علمی وابسته اولویت اول را نیز برای حق‌التدریس‌ها گذاشتند که به مرور وارد فضای هیأت علمی شوند.

ضیایی اضافه کرد: حکم عضو هیأت علمی وابسته پس از طی مراحل لازم صادر می‌شود و بر اساس مرتبه آن‌ها پرداخت حقوق انجام می‌شود. به عنوان مثال اگر در حکم آن‌ها مرتبه علمی دانشیار باشد در هیأت علمی وابسته نیز در حکم آن‌ها دانشیار درج می‌شود.

رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد مطرح کرد: کسی که مرتبه علمی ندارد و صرفاً دارای مدرک دکتری است ولی سایر شرایط فراخوان جذب هیأت علمی وابسته را دارد، مرتبه این افراد در حکم صادره، استادیار پایه یک ثبت می‌شود و حکم آن‌ها در صورت تأیید، تمدید خواهد شد.

وی بیان کرد: برای جذب اعضای هیأت علمی پیوسته طبق سند بالادستی تنها از مقطع دکتری این امکان وجود دارد ولی برای هیأت علمی وابسته این شرایط فراهم است که از مقطع ارشد نیز برای مشاغل مهارتی استفاده کنیم و این برای هیأت علمی پیوسته و وابسته در سابقه آن‌ها تأثیرگذار است. در رابطه با دستیاران آموزشی نیز قطعاً این سابقه در پرونده دستیاران آموزشی ثبت و در روند جذب آن‌ها برای هیأت علمی تأثیرگذار است.

ضیایی در پایان گفت‌وگو خاطرنشان کرد: متقاضیان ثبت‌نام هیأت علمی وابسته و پیوسته و دستیاران آموزشی مطمئن باشند که ریاست دانشگاه آزاد اسلامی ساعت‌ها وقت صرف جذب بهینه، استفاده حداکثری از نخبگان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های گوناگون و پیگیری برای امنیت شغلی همه عزیزان کرده است.

 

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی
بورس های تحصیلی و کارآموزی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1403© : ایران کنفرانس