همایش ملی «نشانه‌شناسی فرهنگی» برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

همایش ملی «نشانه‌شناسی فرهنگی» برگزار می‌شود

همایش ملی «نشانه‌شناسی فرهنگی» با تأکید بر آرای یوری لوتمان، انسان‌شناس و نشانه‌شناس روسی، اسفندماه امسال در موزه فرش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش ملی نشانه‌شناسی فرهنگی با تأکید بر آرای یوری لوتمان، انسان‌شناس و نشانه‌شناس روسی، چهارشنبه ۹ اسفندماه در موزه فرش برگزار می‌شود.

انجمن زبان‌شناسی ایران با همکاری موزه فرش، آکادمی بین‌المللی علم، انجمن ایرانی زبان و ادبیات فرانسه، حلقه نشانه‌شناسی تهران و دیگر نهادهای علمی، این همایش را برگزار می‌کنند.

دبیران علمی این همایش آزیتا افراشی و احمد شاکری بوده و بررسی جایگاه نشانه‌شناسی فرهنگی در ایران، جایگاه آرای لوتمان در نشانه‌شناسی ایران، مطالعه تطبیقی حوزه نشانه‌شناسی فرهنگی در قیاس با دیگر رویکردهای نشانه‌شناسی و نشانه‌شناسی فرهنگی با تمرکز بر فرش از جمله محورهای این همایش است.

آخرین مهلت ارسال چکیده آثار ۱۵ بهمن و زمان اعلام نتایج داوری ۲۵ بهمن است. این همایش چهارشنبه ۹ اسفند در موزه فرش ایران برگزار می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس