کل

دانشگاه تهران میزبان کنفرانس "یادگیری و یاددهی" الکترونیکی

ایران کنفرانس

دانشگاه تهران میزبان کنفرانس "یادگیری و یاددهی" الکترونیکی

دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران با محوریت «محتوای الکترونیکی» اسفند ماه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، پونه مهرتاش دبیر اجرایی دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران در خصوص جزئیات دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران، گفت: این کنفرانس در روزهای سیزدهم و چهاردهم اسفند در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و برخی رویدادهای جانبی کنفرانس مانند استارت‌آپ ویکند محتوای الکترونیکی این کنفرانس نیز 9 اسفند ماه در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران آغاز می‌شوند.

وی به مهم‌ترین محورهای دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران اشاره کرد و افزود:  با توجه به اهمیت محتوای الکترونیکی در حوزه یادگیری و لزوم تقویت آن "محتوای الکترونیکی" به عنوان یکی از مهم ترین محورهای کنفرانس تعیین شده است که البته علم، هنر یادگیری و یاددهی(پداگوژی) در محتوای الکترونیکی، منابع باز آموزشی، کسب و کار در محتوای الکترونیکی، نقش فناوری‌های نوین در توسعه سامانه‌ها و محیط‌های یادگیری الکترونیکی و یادگیری فراگیر از دیگر محورهای کنفراس تعیین شده است.

مهرتاش با بیان اینکه کنفرانس امسال نسبت به سال‌های گذشته از بخش‌های متنوع و جدیدتری تشکیل شده است، عنوان کرد: عناوین این بخش‌ها غیر از ارائه مقالات علمی به سیاق تمام کنفرانس های علمی در خصوص تازه‌های این حوزه، شامل سخنرانی کلیدی، تازه‌های یادگیری الکترونیکی در جهان، نشست دانشجویی برای ارائه چالش‌ها و یافته‌ها این حوزه تا قبل از دفاع تز(تحصیلات تکمیلی)، جشنواره تولید محتوا و ... تعیین شده است.

دبیر اجرایی برگزاری دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران در خصوص گروه‌های هدف این گردهمایی علمی، یادآور شد: اندیشمندان و صاحب‌نظران حوزه یادگیری الکترونیکی، اعضای هیات علمی حوزه‌های مرتبط و یا علاقمندان به این شیوه تدریس، دانشجویان دارای کسب و کار، افراد دارای ایده‌های کارآفرینی، موسسات آموزش الکترونیکی و همه علاقمندان به یادگیری الکترونیکی جزو مخاطبان اصلی این کنفرانس هستند.

وی با بیان اینکه فرصت ارائه مقاله و ارائه پیشنهاد کارگاه به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد:  داوری مقالات و بررسی پیشنهادها در حال انجام است. فرصت ارائه محتوا برای جشنواره‌ها و همچنین فرصت ارائه خلاصه پژوهشی برای نشست دانشجویی هنوز وجود دارد. ثبت نام در کنفرانس، کارگاه‌ها، نمایشگاه، استارتاپ ویکند شروع شده است و تا تاریخ 20 بهمن از تعرفه زود هنگام برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی مرکز همایش‌های الکترونیکی دانشگاه تهران، مدیر شبکه اجتماعی شعاع مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به  وبسایت کنفرانس به نشانی  https://icelet2018.ut.ac.ir/ مراجعه کنند.

 

21st International Water Technology Conference

21st International Water Technology Conference
28th to 30th June 2018
Port Said, Egypt


The International Water Technology Conference (IWTC) brings together Experts, Researchers, Equipment Manufacturers and Consultants, in order to discuss the latest state of the art in the field of water and waste-water technologies.

Who should attend?

This 3 days conference is aimed at a wide range of water practitioners and professionals
from governments, local and global water companies, consultants and equipment suppliers.

Top 4 Reasons to Attend:

- Learn about the latest innovations and technologies
- Hear from and exchange knowledge and ideas with highly regarded professionals
- Great networking opportunities.
- Being in touch with the new trends in technology

We are looking forward to seeing you in *Port Said*

Enquiries: آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید
Web address: http://iwtc.info
Organized by: IWTA (International Water Technology Association)

 

2nd Asian Social Sciences and Business Research Conference

2nd Asian Social Sciences and Business Research Conference
21-24 February 2018 @Yonsei University, Seoul, South Korea

Important Dates
Abstract/Paper Submission Before 17 January 2018 (Be extended deadline to 31 January )
Notification of Acceptance On 31 January 2018
Authors' Registration Before 7 February 2018
ASSBRC 2018 Conference Date 21-24 February 2018


Paper Submission
- Submission of an abstract or article implies that the work described has not been published previously (except as part of a published lecture or academic thesis), that it is not under consideration for publication elsewhere, that its publication is approved by all authors and tacitly or explicitly by the authorities responsible where the work was carried out, and that, if accepted, the abstract or article will not be published elsewhere in the same form without the written consent of the publisher. The editors reserve the right to edit or otherwise alter all contributions, but authors will receive proofs for approval before publication.
- Copyrights for articles are retained by the authors, with first publication rights granted to the publisher. The publisher is not responsible for subsequent uses of the work. It is the author's responsibility to bring an infringement action if so desired by the author.
- The publisher has a zero-tolerance plagiarism policy. All submissions will be checked by editors before being sent to reviewers.
- Authors permit the publisher to archive them in databases and indexes such as Index Copernicus, getCITED, and Google Scholar.
- Manuscripts should be prepared in Microsoft Word format and submitted via the conference’s email address ( آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ). If you have any questions, please contact the editor.


Conference Objectives
The Asian Social Sciences and Business Research Conference (ASSBRC) is an interdisciplinary conference that aims to bring together leading academic scientists, researchers and scholars to exchange and share their experiences and research results about all aspects of social sciences and business research. It also provides the premier interdisciplinary forum for researchers, practitioners and educators to present and discuss the most recent innovations, trends, and concerns, practical challenges encountered and the solutions adopted in the field of social sciences and business. ASSBRC 2018 scheduled on 21-24 February 2018 at Yonsei University, Seoul, South Korea.

Organizers
- Political Science Association of Kasetsart University (Thailand)
- School of Behavioral and Social Sciences, University of Louisiana at Monroe (USA.)
- Robert D. & Carol Gunn College of Health Sciences & Human Services, Midwestern State University (USA.)
- Faculty of Arts, Arab American University (Palestine)
- Asian Forum on Business Education (Australia)
- International Economics Development and Research Center (Hong Kong, China)
- Department of Governmental Studies, Muhammadiyah University of Makassar (Indonesia)
- School of Medical Sciences, Universiti Sains Malaysia (Malaysia)
- Office of Research and Academic Services, National University of Laos (Lao PDR.)
- Command and General Staff College, Royal Thai Army (Thailand)
- BBA International Program in Marketing, Kasetsart University (Thailand)

Enquiries: آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید
Web address: http://psaku.org/ASSBRC.html

 

اعلام فرصت دانشگاه ها برای تعیین تکلیف متقاضیان جذب هیات علمی (96/10/29)

ایران کنفرانس

اعلام فرصت دانشگاه ها برای تعیین تکلیف متقاضیان جذب هیات علمی

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دانشگاه ها حداکثر ظرف ۴ ماه باید تکلیف جذب یا عدم جذب متقاضیان عضو هیات علمی دانشگاه های خود را مشخص کنند.

محمدعلی کی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره موفق نبودن دانشگاه ها در جذب هیات علمی گفت: تعداد قابل توجه افرادی که در فراخوان های جذب شرکت می کنند نشان دهنده این موضوع است که دانشگاه ها در فراخوان شرکت می کنند که این افراد برای این دانشگاه ها درخواست می دهند.

وی ادامه داد: دانشگاه ها موظف هستند ظرف چهار ماه تکلیف جذب یا عدم جذب این افراد را مشخص کنند.

رئیس هیات عالی جذب وزارت علوم افزود: دانشگاه هایی که در فراخوان جذب شرکت نکرده اند، دانشگاه هایی هستند که یا از نظر هیات علمی اشباع شده اند و یا اینکه تعداد دانشجویان آنها کاهش یافته و دیگر نیازی به جذب هیات علمی نیست.

 

آغاز تکمیل ظرفیت کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد از سه شنبه (96/10/25)

ایران کنفرانس

آغاز تکمیل ظرفیت کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد از فردا

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر امیررضا شاهانی در نشست خبری از تفاهم دانشگاه آزاد با وزارت علوم و آغاز مرحله تکمیل ظرفیت دوره کارشناسی ارشد از ساعت 8 صبح فردا خبر داد و گفت: داوطلبان می‌توانند جهت ثبت‌نام به مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند و تا ساعت 24 یازدهم بهمن در این سایت ثبت نام نمایند.

پذیرش 24 هزار نفر در دوره کارشناسی‌ارشد

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مبنای دانشگاه آزاد همکاری با وزارت علوم است. در راستای تعامل با وزارت علوم ظرفیت پذیرش دوره کارشناسی ارشد از 100 هزار نفر به 24 هزار نفر تغییر کرد. همچنین داوطلبان می‌توانند هزار و 555 کد رشته محل را انتخاب کنند.همچنین پذیرفتیم که در تهران و مراکز استان‌ها پذیرش ارشد نداشته باشیم.

وی گفت: ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت برای داوطلبانی است که قبلاً جایی پذیرفته نشده‌اند و دانشجو نیستند. همچنین همه آنهایی که در کنکور کارشناسی ارشد سال 96 شرکت کرده‌ بودند می‌توانند مجدداً انتخاب رشته کنند.

پذیرش دوره کارشناسی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی

شاهانی بیان کرد: بر اساس مصوبه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش در رشته‌ها بر اساس سوابق تحصیلی در بازه طولانی‌تری خواهد بود. همچنین دیگر پذیرش بدون آزمون نداریم بلکه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و ضابطه‌مند خواهد شد و داوطلبان دبیرستان و پیش‌دانشگاهی که معدل‌شان بهتر است پذیرش می‌شوند.

وی افزود: همچنین پیش از این داوطلبان برای هر یک از انتخاب‌های خود در رشته‌های بدون آزمون باید کارت اعتباری می‌خریدند که این روند نیز اصلاح شده است و داوطلبان 20 رشته محل را انتخاب و یک کارت اعتباری خریداری می‌کنند. همچنین تصمیم گرفته‌ایم در مقاطعی ثبت‌نام در رشته‌های سوابق تحصیلی را ببندیم و پردازش کنیم و بعد دوباره سامانه را باز کنیم و پذیرش‌ها ادامه داشته باشد این گونه هم خانواده‌ها و آن دانش‌آموزان دغدغه کمتری خواهند داشت.

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: زمان مربوط به پذیرش رشته‌های مبتنی‌ بر سوابق تحصیلی در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌شود.

وی همچنین درباره تکمیل ظرفیت رشته‌های پزشکی گفت: در دوره دکتری حرفه‌ای در سه رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و در مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته‌های پرستاری و مامایی و نظیر آنها در مرحله تکمیل ظرفیت با هماهنگی وزارت بهداشت ثبت‌نام خواهیم داشت، معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تعامل خوبی با وزارت بهداشت دارد البته داوطلبان باید بدانند که ظرفیت ما خیلی محدود است فقط تعداد کمی از ظرفیت‌ها خالی مانده که در مرحله تکمیل ظرفیت امیدواریم کامل شود.

عدم پذیرش تکمیل ظرفیت دوره دکتری تخصصی در سال جاری

وی همچنین در پاسخ به سوال آنا درباره تکمیل ظرفیت در دوره دکتری تخصصی گفت: ‌امسال مرحله تکمیل ظرفیت برای دوره دکتری تخصصی برگزار نمی‌شود.

شاهانی ادامه داد: در سال 95 و در زمان مدیریت قبلی ظرفیت دوره دکتری تخصصی 54 هزار نفر بود در حالی که کل دانشگاه‌های دولتی کشور 14 هزار و 400 نفر ظرفیت پذیرش داشتند، ما ظرفیت پذیرش در دوره دکتری تخصصی را ساماندهی کردیم و به 9 هزار و 800 رساندیم عملاً تعدادی از ظرفیت‌های ما خالی مانده ولی در راستای سیاست ارتقاء کیفیت از ابتدا اعلام کردیم که در دوره دکتری تخصصی تکمیل ظرفیت نخواهیم داشت.

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی همچنین درباره برداشته شدن تکمیل ظرفیت به طور کلی گفت: سعی می‌کنیم با وزارت علوم در این زمینه تعامل داشته باشیم، خوشبختانه وزیر علوم جدید همکاری سازنده‌ای با دانشگاه آزاد دارد.

وی ادامه داد: واقعیت این است که در حال حاضر مجموعه‌های زیادی در کشور دانشجو می‌پذیرند، شاید نگرانی‌ها به خاطر پخش شدن پذیرش دانشجو در هر یک از این دانشگاه‌ها باشد. در نهایت باید منتظر تصمیم شورای سنجش و پذیرش باشیم.

جداسازی آزمون‌های دانشگاه آزاد در دست پیگیری

شاهانی همچنین درباره جداسازی آزمون‌های دانشگاه آزاد از سایر دانشگاه‌ها گفت: فعلا این موضوع محقق نشده است ولی بحث آزمون‌ها سر جای خودش است دانشگاه آزاد علاقه دارد با تفاهم با وزارت علوم این موضوع را حل کند.

وی همچنین به آمایش رشته‌ها در دانشگاه آزاد تاکید کرد و گفت: اگر در یک استان 20 تا 30 واحد داریم و بسیاری از آنها مثلا رشته حقوق و مهندسی مکانیک دارند را ساماندهی می‌کنیم چرا که نیاز نیست همه واحدها همه رشته‌ها را داشته باشند. آمارهای خوبی در این زمینه‌ها بدست آورده‌ایم که برای ما راهگشا هستند بر مبنای آنها می‌توانیم دورنما را تدوین کنیم.

شاهانی اضافه کرد: ما پذیرش در رشته‌ها را متمرکز خواهیم کرد، ممکن است مثلا همین رشته حقوق و مکانیک را در یک استان فقط در 5 واحد ارائه کنیم و واحدهای دیگر پذیرش رشته‌های دیگر را عهده‌دار شوند.

اجرای طرح تعاون استانی اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از اجرای طرح تعاون استانی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: این طرح ابلاغ شده است و این گونه خواهد بود که هر عضو هیات علمی دیگر عضو هیات علمی یک واحد نیست بلکه عضو هیات علمی استان است و اگر در واحدی درس‌هایش کامل نشود باید با واحدهای دیگر ساعت‌های موظفی خود را کامل کند.

وی ادامه داد: همچنین ما از لحاظ ساختاری دنبال تغییرات هستیم و همانطور که رئیس هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده‌اند هیچ واحدی علی‌رغم مشکلات مالی تعطیل نمی‌شود، ولی دلیلی هم ندارد که واحدهایی که با مشکلات مالی روبرو هستند و زیان ده‌اند با مدیریت مستقل اداره شوند، بلکه چند واحد را تجمیع خواهیم کرد و یک رئیس و یکسری از معاونان بر مجموع آنها نظارات می‌کنند.

 
مطالب بیشتر...

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی
بورس های تحصیلی و کارآموزی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1403© : ایران کنفرانس