کل

بر اساس رتبه بندی پایگاه استنادی؛ رتبه ­بندی واحدهای دانشگاه آزاد منتشر شد (94/11/22)

ایران کنفرانس

بر اساس رتبه بندی پایگاه استنادی؛

رتبه ­بندی واحدهای دانشگاه آزاد منتشر شد

گروه رتبه ­بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، دانشگاه­ های آزاد اسلامی کشور را رتبه ­بندی و فهرست آن­ را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمدجواد دهقانی سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) با اعلام این خبر افزود: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور براساس شاخص ­ها و معیارهای مصوب ششمین نشست فوق العاده وزرای آموزش عالی کشورهای اسلامی که توسط خبرگان علم رتبه بندی، تهیه و تدوین شده­، مورد رتبه ­بندی قرار گرفتند.

وی افزود: بر اساس این رتبه بندی واحد علوم تحقیقات تهران دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه نخست فهرست سال ۹۳-۱۳۹۲ را از آن خود کرد.

سرپرست ISC اظهار داشت: تنها ۳۰۴ واحد از واحد­های دانشگاه آزاد اسلامی ایران واجد شرایط لازم جهت حضور در رتبه­ بندی ISC شدند و بدین ترتیب، این رتبه بندی جامع ترین جامعه آماری در بین رتبه بندی ­های صورت گرفته در دانشگاه­ های آزاد را پوشش داده است.

دهقانی گفت: واحد علوم و تحقیقات تهران دانشگاه آزاد یکی از بزرگترین واحدهای دانشگاهی در بین دانشگاه­های آزاد اسلامی کشور است که در جایگاه نخست فهرست سال ۹۳-۱۳۹۲ قرار گرفته است و پس از آن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز توانست با پیشی گرفتن از دانشگاه آزاد واحد مشهد، رتبه ۲ را کسب کند.

وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد که در رتبه بندی ISC سال  ۹۱-۱۳۹۰ حائز رتبه دوم در بین دانشگاه ­های آزاد کشور شده بود در سال ۹۳-۱۳۹۲ رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داد. همچنین واحدهای تبریز، خوراسگان اصفهان، اراک، تهران شمال، ساوه، شهرضا و تهران جنوب نیز به ترتیب در جایگاه­ های ۴ تا ۱۰ جدول قرار  گرفته ­اند.

جدول زیر فهرست ۱۰ واحد برتر از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را در سال ۹۳-۱۳۹۲ نمایش می ­دهد.

رتبه

امتیاز از ۱۰۰

نام واحد

۱

۱۰۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران

۲

۹۹.۸۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

۳

۹۹.۵۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد

۴

۹۹.۳۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

۵

۹۸.۵۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)

۶

۹۶.۸۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک

۷

۹۵.۵۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

۸

۹۵.۱۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه

۹

۹۴.۵۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا

۱۰

۹۴.۰۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) افزود: در این رتبه­ بندی علاوه بر انتشار امتیازات کل و رتبه هر دانشگاه، امتیازات دانشگاه­ ها در معیارهای پژوهش، آموزش، وجهه ­بین­ المللی، تسهیلات و فعالیت­های اجتماعی-اقتصادی نیز بر روی وبگاه رتبه بندی در اختیار واحدهای مربوطه قرار گرفته است و بدین ترتیب هر واحد می­ تواند به اطلاعاتی دقیق و همه جانبه از وضعیت علمی خویش دست پیدا ­کند.

وی افزود: قسمتی از اطلاعات غیر پژوهشی مورد نیاز رتبه­ بندی ISC توسط سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تهیه و در اختیار گروه رتبه­ بندی قرار گرفت. اطلاعات پژوهشی مورد نیاز رتبه­ بندی دانشگاههای آزاد اسلامی کشور نیز توسط کارشناسان پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)  از پایگاه اطلاعاتی WOS تهیه شد.

دهقانی تاکید کرد: در معیار پژوهش نیز که جزو مهمترین ماموریت های دانشگاهی به حساب می­ آید واحد علوم تحقیقات تهران با فاصله­ از دیگر واحدها، به عنوان پژوهشی­ ترین واحد از واحدهای دانشگاه آزاد کشور مشخص شد.

وی گفت: معیار پژوهش در رتبه­ بندی ISC دارای وزن ۵۷ درصد است که مهمترین معیار رتبه­ بندی به حساب می ­آید. این معیار توسط شاخص ­هایی چون تعداد مقالات، میزان استنادات نسبت به هر مقاله، میزان مقالات نسبت به اعضای هیات علمی، نرخ رشد مقالات و استنادات و ثبت نامه­ ها مورد ارزیابی قرار می­ گیرد.

وی اظهار داشت: دانشگاه­ های آزاد اسلامی کشور حدود ۱۶ درصد از تولیدات مقالات سال ۲۰۱۲-۲۰۰۷ کشور را به خود اختصاص داده­ اند که در این بین واحد علوم تحقیقات تهران با داشتن بیشترین میزان مقاله در بین رقبای خود، مقام اول را در معیار پژوهش بین دانشگاه­های آزاد کشور کسب کرده است.

نمودار زیر فهرست ۱۰ دانشگاه برتر کشور در بعد پژوهش را نمایش می­ دهد.

سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) افزود: بعد آموزش نیز دومین ماموریت مهم دانشگاهی به حساب می ­آید و در رتبه­ بندی ISC از طریق شاخص­ هایی چون اساتید پراستناد، اساتید دارای جایزه، نسبت اساتید به دانشجویان، نسبت دانشجویان تحصیلات تکمیلی به کل دانشجویان، دانشجویان دارای جایزه و برنده در المپیادهای بین المللی مورد محاسبه قرار می­ گیرد.

وی گفت: ۵ واحد شیراز، ساری، شهرکرد، مشهد و علوم تحقیقات تهران در معیار آموزش بالاتر از دیگر دانشگاه­ها ظاهر شدند.

نمودار زیر فهرست ۱۰ دانشگاه برتر کشور در معیار آموزش را نمایش می­ دهد.

دهقانی گفت: در بعد شهرت بین­ المللی که میزان و سطح بین ­المللی بودن دانشگاه­ها را منعکس می­ کند نیز واحد مشهد، شهر مجلسی، خوراسگان اصفهان و تهران مرکزی به عنوان چهار واحد برتر شناخته شدند.

وی افزود: در معیار تسهیلات و امکانات که دو شاخص­ تعداد کتاب ها و تعداد مراکز تحقیقاتی آن را مورد تبیین قرار می­ دهد نیز  واحد فریمان و کوهدشت در صدر دانشگاه­ های آزاد کشور قرار گرفتند. در معیار فعالیت­ های اجتماعی و اقتصادی نیز واحد خوراسگان اصفهان مقام اول را در کشور کسب کرد.

سرپرست ISC ادامه داد: ۲۳ شاخص رتبه بندی ISC که ۵ معیار کلی پژوهش و آموزش، وجهه بین­ المللی، تسهیلات و فعالیت­های اجتماعی-اقتصادی را مورد ارزیابی قرار می­ دهند، اطلاعات وسیع و متنوعی را در اختیار دانشگاه­های کشور قرار می ­دهد.

وی یادآور شد: این شاخص ها ضمن کمک به دانشگاه­ها در شناسایی نقاط قوت و ضعف خویش، مهمترین منبع اطلاعاتی است که لحاظ کردن صحیح آن­ها در سیاستگذاری­ها و برنامه­ ریزی­ های دانشگاهی، ارتقا رتبه و عملکرد علمی دانشگاه­ها در سطح ملی و فراملی را تضمین می کند.

فهرست کامل نتایج رتبه بندی دانشگاه­های آزاد کشور بر روی وبگاه گروه رتبه­ بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به آدرسur.isc.gov.ir قرار دارد.

آخرین بروزرسانی (پنجشنبه ، 22 بهمن 1394 ، 18:37)

 

تدابیر دانشگاه آزاد برای حل مشکل کمبود اساتید راهنما (94/11/20)

ایران کنفرانس

تدابیر دانشگاه آزاد برای حل مشکل کمبود اساتید راهنما

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد از بررسی و تدابیر این دانشگاه برای حل مشکل کمبود اعضای هیات علمی برای راهنمایی پایان نامه و رساله مقاطع تحصیلات تکمیلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم واشقانی فراهانی با بیان اینکه یکی از مشکلات دانشجویان در برخی از رشته ها کمبود استاد راهنما، برای راهنمایی پایان نامه های دوره دکترا و ارشد است، گفت: یکی از راه حل هایی که بررسی و به هیات رئیسه دانشگاه نیز ارجاع شده این است که با توجه به بخشنامه اخیر وزارت علوم می توان دوره کارشناسی ارشد را به صورت آموزش محور یعنی بدون ارائه پایان نامه برگزار کرد.

وی افزود: اما این نگرانی وجود دارد که اگر شیوه آموزش محور اجرایی شود، میزان تولیدات علمی و انتشار مقالات کاهش پیدا کند. به همین خاطر برای اینکه بدانیم میزان برون داد علمی پایان نامه های دانشجویی در سطح کارشناسی ارشد چه قدر است، بخشنامه ای به دانشگاه ها ابلاغ و از آنها خواستیم تا میزان انتشار مقالات دانشجویانی که از سال ۹۱ به بعد از پایان نامه های خود دفاع کرده اند، ارائه شود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اظهار داشت: بنابراین منتظر نتایج دانشگاه ها از نظر میزان برون داد انتشار مقالات هستیم تا بتوانیم براساس آمار و اطلاعات موجود دراین باره تصمیم گیری کنیم.

واشقانی درخصوص دیگر تدابیر اندیشیده شده برای حل مشکل کمبود استاد راهنما گفت: راه حل دیگر جذب اعضای هیات علمی است که یکی از سیاست های اصلی دانشگاه به شمار رفته و بر این اساس تمامی واحدها باید نسبت به اصلاح شاخص نسبت اعضای هیات علمی استادیار به بالا به دانشجو اقدام کنند.

وی با بیان اینکه راه حل دیگر استفاده از ظرفیت اعضای هیات علمی سایر واحدهاست گفت: در آیین نامه ای که شهریور ماه سال ۹۳ ابلاغ کردیم، پیش بینی شده که از اعضای هیات علمی تمام وقت واحدهای بسیار متوسط و کوچک که دارای ظرفیت هستند نیز می توان استفاده کرد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: در این راستا سامانه ای در دست تهیه است که در آن ظرفیت اعضای هیات علمی واحدها مشخص شده است. البته هدف ما این است تا یک سامانه جامع درخصوص مشخصات اعضای هیات علمی تمامی واحدها تهیه کنیم.

واشقانی اضافه کرد: مشکل اصلی این است که واحدها به بخشنامه ها توجه نمی کنند. نکته دیگر که در همین بخشنامه به آن اشاره شده است، استفاده از اعضای هیات علمی دیگر دانشگاه ها است. به اعتقاد من تعامل کافی میان واحدهای ما با دیگر دانشگاه ها وجود ندارد که این یک نقص به شمار می رود.

وی گفت: ظرفیت دیگری که برای جبران کمبود اساتید راهنما در دوره کارشناسی ارشد می توان از آن بهره برد استفاده از اعضای هیات علمی گرایش های مختلف یک رشته است. به عنوان مثال در رشته مدیریت که دارای گرایش های مختلف است، می توان از اعضای هیات علمی گروه های مشابه در راهنمایی پایان نامه دوره کارشناسی ارشد استفاده کرد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد درخصوص مهمترین دلایل عدم جذب بودجه پژوهشی در واحدها گفت: معتقدم بزرگترین مانع در جذب بودجه پژوهشی نداشتن برنامه است. این در حالی است که دانشگاه های دولتی ۱۵ درصد از منابع مالی خود را به امر پژوهش اختصاص می دهند و باز هم اعضای هیات علمی آنها گلایه می کنند که این میزان کافی نیست. اما در دانشگاه آزاد اسلامی ۵ درصد بودجه از منابع شهریه واحدها را نیز نمی توانند جذب کنند.

واشقانی با تاکید بر اینکه تعداد کمتری از اعضای هیات علمی ما تمایل دارند براساس برنامه پژوهشی خود حرکت کنند، گفت: برای سال ۹۵ باید تمام واحدها برنامه خود را براساس اعتباراتی که هر ردیف پژوهشی دارد، ارائه کنند.

 

چهارمین همایش ریاضیات و علوم انسانی برگزار می شود

ایران کنفرانس

چهارمین همایش ریاضیات و علوم انسانی برگزار می شود

چهارمین همایش ریاضیات و علوم انسانی ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه سال ۹۵ در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این همایش با هدف فراهم آوردن زمینه های تبادل نظر میان فعالان بازار سرمایه و فعالان دانشگاهی در زمینه ریاضیات مالی و مهندسی مالی، شناسایی زمینه های تحقیقاتی مورد نیاز بازار سرمایه، هدایت تحقیقات به سوی رفع نیازهای واقعی کشور، آشنا کردن بازارهای پولی و مالی با رشته های تحصیلی ریاضیات مالی و مهندسی مالی و همچنین فراهم آوردن امکان هم اندیشی و تبادل نظر میان مدرسین و کاربران ریاضیات در شاخه های مختلف علوم انسانی برگزار می شود.

ریاضیات مالی، ریاضیات بیمه، مهندسی مالی، کاربرد ریاضیات در علوم انسانی، بازارهای سرمایه، مدیریت ریسک، نظریه کنترل تصادفی در بازارهای مالی و معادلات دیفرانسیل تصادفی از محورهای برگزاری این کنفرانس است.

متقاضیان شرکت در این همایش می توانند تا ۱۵ فروردین سال ۹۵ مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 20 بهمن 1394 ، 14:05)

 

جذب 11 هزار عضو هیات علمی جدید تا پایان خرداد 95 در دانشگاه آزاد (94/11/18)

ایران کنفرانس

جذب 11 هزار عضو هیات علمی جدید تا پایان خرداد 95 در دانشگاه آزاد

رییس دانشگاه آزاد گفت: تاپایان خرداد سال۱۳۹۵، یازده هزار عضو هیئت علمی دیگر جذب دانشگاه آزاد اسلامی خواهند شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر میرزاده در جلسه ۷۵ ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور با اشاره به تحصیل بیش از یک میلیون ۷۰۰ هزار دانشجو در نزدیک ۴۰۰ واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی، وجود ۷۷ مرکز رشد و 685 شرکت دانش بنیان در این دانشگاه را نمونه اهتمام این دانشگاه به اقتصاد دانش بنیان دانست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، طرح های دیگری مانند ساماندهی آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌های آموزشی، اصلاح ساختار هیئت علمی دانشگاه آزاد و جهت دهی به سمت جذب اعضای هیئت علمی جدید و تبدیل وضعیت از مربی به استادیار، استادیار به دانشیار و دانشیار به استاد را از جمله دیگر اقدامات مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: بیش از 20 درصد از تولید علم کشورمان به دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص دارد و توسعه کیفی این دانشگاه اولویت اصلی فعالیت‌ها و برنامه‌های ما است.

وی با اشاره به 31 برش استانی در سند آمایش استانی دانشگاه آزاد،ایجاد رشته‌های نو و جدید، با در نظرگرفتن نیازها و شرایط محیطی و اقلیمی و توانایی های هر استان با لحاظ کردن نظرات نخبگان آن استان را از اهم خصوصیات این سند برشمرد.

رییس دانشگاه آزاد، با اشاره به وجود یک عضو هیئت علمی به ازای هر 47 دانشجوی دانشگاه آزاد که در پایان برنامه ششم به یک به 37 و در افق چشم انداز به یک به 27 خواهد رسید، تاکید کرد: در سند آمایش سرزمین دانشگاه آزاد، تحول رویکرد جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی، تقلیل دوره جذب از یک سال و نیم به ۴ ماه از دستاورهای دیگر این دانشگاه برشمرده شده است.

دکتر میرزاده در ادامه این گزارش گفت: حدود ۲۰ درصد از بودجه دانشگاه آزاد اسلامی در سال آینده از طریق شرکت های دانش بنیان و فعالیت های اقتصادی و تبدیل به احسن اموال دانشگاه و فعالیت های آموزشی کوتاه مدت تامین خواهد شد و به سمت کاهش نقش شهریه در بودجه دانشگاه آزاد پیش می رویم.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی هر ماه بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان حقوق به حدود یکصد هزار نفر پرداخت می کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: بودجه سال آینده دانشگاه آزاد اسلامی حدود 20 درصد رشد خواهد داشت.

پس از ارائه گزارش دانشگاه آزاد اسلامی و بحث و بررسی اعضا، مقرر شدتا کمیته‌ای شامل نمایندگان وزارتین علوم وبهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، روسای کمیسیون های علوم و بهداشت مجلس شورای اسلامی با مسئولیت ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور ظرف مدت یک ماه طرح آمایش آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی را بررسی و جمع بندی کند

در ابتدای این جلسه و درادامه بررسی موضوع آمایش آموزش عالی نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه تهیه شده در این وزارتخانه پیرامون موضوع وضعیت نیروی انسانی در بخش صنعت، معدن و تجارت را تشریح کرد.

در این گزارش پس از تشریح وضعیت فعلی اشتغال در بخش صنعت، معدن و تجارت و الزامات منطقه‌ای و بین المللی و تحولات بازار کار جهانی با اشاره به هدفگذاری به منظور نیل به رشد اقتصادی ۸ درصدی، ایجاد اشتغال برای ۸۵ هزار نفر در هر سال جزو اصلی ترین لوازم تحقق این رشد برشمرده شده است.

پس از ارائه این گزارش، دکترمخبر دزفولی گفت: باید بخش صنعت نقش خود را در تولید علم و فناوری در کشور را باز آفرینی کند.

دستور بعدی ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، ارائه طرح آمایش دانشگاه آزاد اسلامی بود که توسط دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد.

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در ادامه این جلسه، بررسی، سند توسعه جامع دریایی کشور که از جلسه قبل آغاز شده بود ادامه یافت و بخش های دیگری از این سند به تصویب رسید، که در این بخش از اهم مواردی که مورد تاکید اعضای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور قرار گرفت، توجه به توسعه مناطق ساحلی و پیوست فرهنگی فعالیت های دریایی بود.

پس از بحث و بررسی اعضا، بخش دیگری از سند جامع توسعه دریایی کشور به تصویب رسید و بررسی بقیه سند مذکور به جلسه آینده موکول شد

 

برگزاری بزرگترین و معتبرترین گردهمایی فعالان عمران، معماری و شهرسازی،دانشگاه استانبول

ایران کنفرانس

برگزاری بزرگترین و معتبرترین گردهمایی فعالان عمران، معماری و شهرسازی،دانشگاه استانبول

کنفرانس بین المللی عمران ، معماری و منظر شهری بزرگترین و معتبرترین گردهمایی و رویداد علمی فعالان عرصه عمران، معماری ، شهرسازی و محیط زیست منطقه در تاریخ 7 مرداد ماه 1395 با شرکت بیش از ۳۵۰۰ نفراز فعالین این عرصه شامل دانشگاهیان، صاحب نظران، سیاستگزاران و مدیران، دانشجویان ، سازمانهای ذی ربط و علاقه مند، مهندسین مشاور، پیمانکاران و متخصصان از کشورهای مختلف جهان در دانشگاه استانبول به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه های کشور ترکیه برگزار خواهد گردید. این کنفرانس در نظر دارد با معرفی توان علمی و کاربردی برای ارتقای سطح کیفی معماری، سازه و توسعه های شهری و همچنین بررسی نیازمندی و ضرورت‌های آموزش موارد فوق گام برداشته و با شناسایی نگرش‌ها، تجربیات نوین و تحلیل ابعاد نظری و کاربردی توسعه شهری، به تحلیل ،آموزش و پژوهش آن بپردازد.

برگزاري اين کنفرانس امكان تبادل نظر و ايجاد ارتباط علمي با دانشگاه ها ومراكزتخصصي کشور ترکیه ، ایران و جهان درزمينه مفاهيم مشترك معماري، سازه، مدیریت شهری، فنآوري هاي نوين، تاثيرسازه درشكل گيري معماري وسايرموضوعات مرتبط با محورهاي کنفرانس را فراهم می سازد.

با توجه به اعلام دبیرخانه کنفرانس ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارایه دستاوردهای نوین پژوهشی واجرایی بین اندیشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌اندرکاران در زمینه عمران ، معماری ، توسعه شهری ومحیط زیست جهان مهمترین هدف برگزاری این کنفرانس با حضور اساتید برجسته بین المللی می باشد.
محورهای اصلی کنفرانس عبارت اند از: مهندسی عمران و توسعه پایدار، سازه، زلزله و بهسازی لرزه‌ای، مهندسی معماری و توسعه پایدار، برنامه‌ریزی، مدیریت و طراحی شهری، مهندسی ترافیک ، حمل و نقل و زیرساخت‌های شهری، مهندسی محیط زیست و محیط زیست شهری،مهندسی شهرسازی و توسعه شهری پایدار ، منظر شهری پایدار و توسعه، فرهنگ ، جامعه‌شناسی و روانشناسی شهری ، مرمت بافت ها و آثار تاریخی ، مدیریت ریسک و بحران و راه کار های ایجاد مدیریت جامع بحران. علاقه مندان حداکثر تا ۳۰ فروردین ماه فرصت دارند تا مقالات خود را از طریق پورتال کنفرانس ارسال نمایند.
نمایشگاه تخصصی جانبی، تورهای تخصصی ، کارگاه های آموزشی تخصصی و سخنرانی های کلیدی و نشست های علمی در راستای همین کنفرانس برگزار خواهند شد. نمایشگاه تخصصی جانبی کنفرانس فرصتی کم نظیر برای معرفی شرکت ها و کسب و کارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات در این عرصه و استفاده از بازار بزرگ کشور ترکیه و شهر استانبول خواهد بود.   علاقه مندان می توانند در این کنفرانس به دو حالت حضوری و یا غیر حضوری شرکت نمایند. برای کلیه شرکت کنندگان در کنفرانس گواهینامه آموزشی معتبر بین المللی صادر گردیده همچنین مقالات پذیرفته شده کنفرانس در قالب کتاب مجموعه مقالات چاپ گردیده و کلیه مقالات برگزیده بدون نیاز به داوری مجدد در نشریات و ژورنال های معتبرپژوهشی، تخصصی ،ISI و ISC پشتیبان کنفرانس چاپ خواهند گردید. امکان بهره مندی از بورسیه های تحصیلی دانشگاه های معتبر ترکیه نیز از سایر مزیت های شرکت در این کنفرانس می باشد.
علاقه مندان جهت ارسال مقالات ، شرکت در کنفرانس و حضور در نمایشگاه تخصصی وکسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم بین المللی می توانند به پورتال کنفرانس به آدرس www.iccacs.com مراجعه نمایند.

 
مطالب بیشتر...

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی
بورس های تحصیلی و کارآموزی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1403© : ایران کنفرانس