کارت اعتباری پژوهانه به همه اعضای هیات علمی تعلق می‌گیرد (1402/4/27)

ایران کنفرانس

کارت اعتباری پژوهانه به همه اعضای هیات علمی تعلق می‌گیرد

وزیر علوم در نشست سراسری بسیج اساتید کشور در خصوص پژوهانه گفت: دستورالعملی تنظیم نموده ایم که در آن برای هر عضو هیات علمی کارت اعتباری پژوهانه تعریف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر وی در ادامه برخی از اقدامات مهم انجام شده در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را بر شمرده و عنوان کرد: اولویت‌های وزارت علوم را در خصوص بنیاد نخبگان مشخص کردیم. با توجه به مشورت‌ها و با توسل به پنج تن آل عبا، ۵ اولویت اساسی در این خصوص معرفی شده است.

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری گفت: نظام سنجش و آموزش جدیدی تعریف شده و پایه‌های تشویقی استادان را ۶۰ پایه ارتقا داده‌ایم. در هیأت امنا مصوب کردیم برای تولید دانش بنیان ۶۰ پایه فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه بر اساس قانون جهش تولید تعریف گردد. همچنین در خصوص پژوهانه دستورالعملی تنظیم نموده‌ایم که در آن برای هر عضو هیأت علمی کارت اعتباری پژوهانه تعریف می‌شود.

زلفی گل از بودجه اختصاصی برای آزمایشگاه‌ها و امتیازاتی برای برخی المپیادی‌های مدال آور در رشته‌های علوم پایه گفت و افزود: از طریق معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان بورسیه داده شده و اگر دانشجویان مدال آور پویایی خود را حفظ کنند هیأت علمی می‌شوند، این اقدام در راستای ممانعت از خروج نخبگان است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه از ۴ رکن دانشگاه شامل، استاد، دانشجو، محتوا و آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و ضرورت پرداختن به این چهار رکن و برنامه‌های وزرات علوم تحقیقات و فناوری در این خصوص گفت.

طرح ترویج ملی کارآفرینی، پیگیری جشنواره حرکت و جشنواره فناورانه خوارزمی و بیمه پژوهش و طراحی سامانه ایده‌ها و نیازها و راه‌اندازی سامانه دانا را از دیگر اقدامات وزارت علوم تحقیقات و فناوری بود که زلفی گل در این نشست مطرح کرد.

 

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس