جزئیات پذیرش دکتری دانشگاه امیرکبیر اعلام شد (1401/3/6)

ایران کنفرانس

جزئیات پذیرش دکتری دانشگاه امیرکبیر اعلام شد

دانشگاه صنعتی امیرکبیر شرایط و جزئیات پذیرش دانشجوی دکتری در سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا،‌ دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در جهت گسترش مرزهای علم و فناوری، ایجاد و توسعه دوره‌های تحصیلات تکمیلی و همچنین ایفا رسالت خود مبنی بر آموزش و تربیت نیروهای متخصص و متعهد از سال ۱۳۶۵ اقدام به جذب دانشجوی دوره دکتری تخصصی (PhD )نموده است.

در این راستا دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از بین داوطلبان معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور دانشجوی دکتری تخصصی(PHD) می‌پذیرد.

با اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، پذیرش دانشجو بر اساس نمره آزمون سازمان سنجش کشور، سوابق تحصیلی (آموزشی و پژوهشی) و مصاحبه در رشته‌های ریاضی و علوم کامپیوتر، فیزیک، شیمی کاربردی، مهندسی هسته‌ای، مهندسی برق، مهندسی عمران و محیط زیست، مهندسی صنایع و سیستم‌های مدیریت، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، مهندسی معدن، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی نساجی، مهندسی هوافضا، مهندسی دریا، مهندسی کامپیوتر، مهندسی پلیمر، مهندسی پزشکی، مهندسی نفت در تهران و پردیس ماهشهر بصورت ورودی از نوع روزانه و نوبت دوم صورت میپذیرد.

مراحل پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال ۱۴۰۱ به این شرح است: کلیه داوطلبانی که در انتخاب رشته گرایش محل سازمان سنجش آموزش کشور، دانشگاه صنعتی امیرکبیر را انتخاب نموده‌اند، در صورت دارا بودن حد نصاب تعیین شده توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر (بر اساس نمره تراز نهایی داوطلب مطابق کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور)، ضروری است وارد سامانه الکترونیکی تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (سامت) شده و اطلاعات خود را وارد نمایند. این داوطلبان لازم است تا روز شنبه ۷ خرداد ماه سال جاری به سامانه تحصیلات تکمیلی دانشگاه (ثبت نام دوره دکتری سال ۱۴۰۱) مراجعه و کلیه اطلاعات و سوابق شخصی، آموزشی، پژوهشی، تدریس، اشتغال و ... ، همچنین رشته/گرایش/محل‌های وارد سامانه نمایند. آدرس سامانه https://pgrad.aut.ac.ir/apply.php  است و بدیهی است منحصراً داوطلبانی میتوانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته گرایش محل به دانشگاه درخواست دهند که با توجه به کارنامه مذکور دارایی حدنصاب در آن کد رشته گرایش محل باشند.

با اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر،‌ داوطلبانی که به مصاحبه دعوت شده‌اند، لازم است هزینه ثبت نام را در این مقطع زمانی و از طریق سامانه آزمون دکتری پرداخت نمایند. هزینه ثبت نام برای هر رشته گرایش بر اساس مصوبه هیات امناء دانشگاه صنعتی امیرکبیر مبلغ ۸۰۰ هزار ریال (هشتاد هزار تومان) است.

در اطلاعیه دانشگاه صنعتی امیرکبیر آمده است که مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام شامل: تصویر صفحه اول شناسنامه و صفحه توضیحات ، تصویر کارت ملی، تصویر کارنامه مرحله اول و دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۱،‌  تصویر حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریز نمرات هر دو مقطع است.

برگزاری مصاحبه تخصصی مصاحبه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر الزاما بصورت حضوری است و تاریخ برگزاری مصاحبه تخصصی در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۶ و ۱۷ خرداد ماه خواهد بود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس