افزایش توقف پرونده های جذب هیأت علمی در ایام کرونا (99/12/10)

ایران کنفرانس

افزایش توقف پرونده های جذب هیأت علمی در ایام کرونا

رئیس مرکز جذب وزارت علوم گفت: قبل از کرونا میانگین توقف پرونده‌ها در مرکز جذب وزارت علوم ۲۸ روز بود و در حال حاضر این زمان به ۴۵ روز رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضوان طلب گفت: دفتر جذب هیأت علمی در وزارت علوم چند شعار کلیدی دارد که اصلی ترین آنها عبارتند از دقت، سرعت و شفافیت که دقت در همه کارها لازم است.

وی ادامه داد: رسیدگی به پرونده‌های جذب را در همان بازه زمانی که هیأت عالی جذب در نظر گرفته، محدود کرده‌ایم، قبل از کرونا میانگین توقف پرونده‌ها ۲۸ روز بوده است (توقف یعنی پرونده رفع نقص و پذیرش شده باشد تا زمانی که ما به دانشگاه پاسخ می‌دهیم) و در حال حاضر این زمان ۴۵ روز است.

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در خصوص تبدیل وضعیت استادان افزود: این روند به صورت سامانه و سیستمی شده است و هر فرد وارد سامانه می‌شود و تمام اطلاعات خود را وارد می‌کند. بعد گروه و دانشکده موظف است مدارک آنان را بررسی کند و در بازه زمانی مشخص جوابگو باشند.

وی از همه دانشگاه‌ها درخواست کرد تا با بررسی سریع پرونده‌ها در زمان مقرر و ارسال به موقع آنها به مرکز جذب وزارت علوم باعث تسریع در روند بررسی پرونده‌ها شوند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس