دستورالعمل افزایش حقوق و مزایای سال ۹۸ کارکنان دانشگاه آزاد ابلاغ شد (98/4/30)

ایران کنفرانس

دستورالعمل افزایش حقوق و مزایای سال ۹۸ کارکنان ابلاغ شد

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل افزایش حقوق و مزایای سال ۹۸ اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مجید مشکینی دستورالعمل افزایش حقوق و مزایای سال ۹۸ کارکنان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

در بخشی از این دستورالعمل آمده است: حقوق و مزایای اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ یکم فروردین ۱۳۹۸ با اعمال ضریب ۵درصد نسبت به سال ۹۷ به علاوه مبلغ ۴ میلیون ریال ثابت در احکام حقوقی افزایش می یابد.

جداول مربوط به افزایش حقوق اعضای هیأت علمی، کارکنان غیر عضو هیأت علمی و ساعتی به تمامی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده است و واحدها موظفند نسبت به اعمال افزایش در احکام حقوق اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی واجد شرایط از تاریخ اول فروردین ماه ۹۸ اقدام کرده و تصاویر احکام صادره را در سامانه ساجد بارگذاری کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس