چاپ کاغذی پایان نامه ها ممنوع شد (98/4/5)

ایران کنفرانس

چاپ کاغذی پایان نامه ها ممنوع شد

با دستور معاون آموزشی وزارت علوم از این پس چاپ کاغذی پایان نامه ها، رساله ها و گزارش های درسی در همه مقاطع و رشته ها ممنوع خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر با ابلاغ بخشنامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور از آنان خواست تا از سال تحصیلی آینده نسبت به حذف و ممنوع ساختن چاپ کاغذی پایان نامه‌ها و موارد مشابه اقدام کنند.

در متن بخشنامه یادشده آمده است: «در راستای سیاستهای دولت و با توجه به نامه شماره ۹۷/۱۰۰/۴۵۴۲۳ تاریخ ۱۱ بهمن ۹۷ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست و نیز با عنایت به عزم دستگاه آموزش عالی در کاهش هزینه‌ها، صرفه جویی در مصرف کاغذ و دستیابی به اهداف برنامه مدیریت سبز و همچنین با توجه به نقش آموزش عالی در بهینه‌سازی رفتارهای صحیح در جامعه، لازم است کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از سال تحصیلی آینده نسبت به حذف و ممنوع کردن چاپ کاغذی پایان‌نامه‌ها / رساله‌ها، گزارش‌های علمی، گزارش‌های درسی و یا تکالیف آموزشی رایج در همه مقاطع و رشته‌ها اقدام کنند.

شایان ذکر است، تشخیص موارد استثناء (مصادیقی که امکان نشرِ الکترونیکی آن وجود ندارد) بر عهده دانشگاه خواهد بود.»

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس