تمدید مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد تا ۲۰ آبان (97/8/9)

ایران کنفرانس

تمدید مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد تا ۲۰ آبان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا رهایی گفت: تمامی متقاضیان می ­توانند تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.sajed.iau.ir و مطالعه دقیق قوانین و مقررات مربوطه نسبت به ثبت ­نام در فراخوان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه استان های تهران، مازندران و سمنان دارای بیشترین متقاضی هستند، افزود: تاکنون بیش از ۳ هزار و ۱۴۰ نفر در رشته­ های مختلف ثبت­ نام کرده اند که از این تعداد ۵۷۸ مربوط به رشته های پزشکی و ۲ هزار و ۵۲۶ نفر مربوط به رشته­ های غیرپزشکی هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: در فراخوان جذب هیات علمی امسال رشته هایی نظیر بیوفیزیک، نانو بیوتکنولوژی، مطالعات زنان و خانواده و سیاستگذاری فرهنگی با در نظر گرفتن نیازهای موجود در واحدها، آینده نگری در نظام آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، ایجاد رشته­ های جدید و با توجه به پیشنهادات بخش­ های پژوهشی و واحدهای مهم دانشگاهی اعلام شده­ است.

رهایی گفت: با توجه به اضافه شدن تعداد ۷۷ رشته جدید به ۶۶۱ اعلام نیاز اولیه فراخوان، تمامی متقاضیان می­ توانند مجدداً با مراجعه به سامانه مذکور از وضعیت رشته های مورد نیاز اطلاع یابند.

وی تاکید کرد: ثبت نام در سامانه جذب حقی را برای استخدام متقاضیان ایجاد نمی­ کند و بکارگیری آنها پس از طی کردن تمامی مراحل جذب طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس