انتشار نامه درخواست جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به رئیس جمهور (95/9/29)

ایران کنفرانس

انتشار نامه درخواست جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به رئیس جمهور


بیش از 1200 عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با ارسال نامه سرگشاده ای خطاب به رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، خواستار بازنگری در سیاستهای تبعیض آمیز وزارت علوم بر علیه این دانشگاه شدند.

در این درخواست که خطاب به حجه الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشته شده، از ایشان تقاضا گردیده با اتخاذ سیاست های عادلانه، رفع تبعیض و جلوگیری از اعمال استانداردهای دوگانه وزارت علوم، بر علیه این دانشگاه، از تداوم فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی حمایت نموده و امنیت شغلی دهها هزار نفر از نخبگان کشور را تامین و تضمین نماید.

در بخشی از این درخواست، اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به رعایت استانداردهای آموزشی و علمی توسط این دانشگاه، هشدارهای پی در پی وزارت علوم در خصوص اعتبار مدارک دانشگاه آزاد اسلامی را اجحاف و تبعیضی آشکار نسبت به بزرگترین نهاد غیر دولتی (مصداق ماده 44 قانون اساسی در عرصه آموزش عالی) دانسته اند. این در حالی است که بعضی دانشگاههای وابسته به وزارت علوم تا دو برابر دانشگاه آزاد اسلامی شهریه دریافت می کنند اما از حداقل فضای آموزشی و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی هم برخوردار نیستند. از اینرو در بخش پایانی شکواییه، امضاءکنندگان خواستار آن شده اند گروهی بی طرف از مسئولان،  وضعیت فعلی دانشگاه آزاد اسلامی و سایر موسسات آموزش عالی زیرمجموعه وزارت علوم را در خصوص امکانات آموزشی، تعداد اعضای هیأت علمی حقیقی تمام وقت و نیز میزان تولید علمی آنها بررسی نمایند تا حقانیت مدعای آنان آشکار شده و در سایه توجه رئیس محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیاستهای تبعیض آمیز این وزارتخانه خاتمه یافته و با جایگزینی سیاستهای عادلانه و منطقی، امکان تداوم فعالیتهای بزرگترین موسسه آموزش عالی کشور تأمین گردد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس