دلایل ممنوعیت تدریس اعضای هیأت علمی در دانشگاه آزاد (95/4/19)

ایران کنفرانس

دلایل ممنوعیت تدریس اعضای هیأت علمی در دانشگاه آزاد

مشاور وزیر علوم از شفاف شدن آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی خبر داد و در خصوص ممنوعیت همکاری هیأت علمی تمام وقت دانشگاه‌های دولتی با دانشگاه آزاد توضیحاتی داد.

عبدالرضا باقری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اصلاح ماده ۱۲ آیین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی و ممنوعیت همکاری هیأت علمی تمام وقت دانشگاه‌های دولتی با دانشگاه آزاد گفت: این مساله، موضوع جدیدی نیست و ماده ۲۱ آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه ها است.

وی ادامه داد: براساس این ماده ساعت حضور عضو هیات علمی تمام وقت در طول هفته ۴۰ ساعت است که براساس حضورش در طول هفته توزیع می شود و این ۴۰ ساعت باید تکمیل شود.

رئیس مرکز هیأت های امنا و هیأت های ممیزه مرکزی وزارت علوم افزود: در گذشته این گونه بود که اعضای هیات علمی با هماهنگی و اطلاع دانشگاه می توانستند به صورت نیمه وقت در دانشگاه دیگر مشغول فعالیت شوند.

وی ادامه داد: همین مساله باعث شده بود این سوال از طرف دستگاه های نظارتی ایجاد شود که اگر عضو هیات علمی با وزارت علوم قرار داد تمام وقت دارد، آیا می تواند همزمان با دانشگاه دیگر به صورت نیمه وقت و یا تمام وقت همکاری داشته باشد.

اکبری افزود: با توجه به ایراداتی که از سوی دستگاه های نظارتی وارد می شد برای همین سعی کردیم برخی از بندهای آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی از جمله بند ۲۱ را شفاف تر کنیم تا این ایرادات دیگر نباشد.

وی اظهار داشت: بدین ترتیب اعضای هیأت علمی دانشگاههای وزارت علوم نمی توانند در سایر دانشگاهها فعالیت کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس