اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه آزاد (95/2/29)

ایران کنفرانس

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه آزاد

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی 1395 این دانشگاه در ساعت 14 چهارشنبه خبر داد.

دکتر بهروز دانشیان در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا، اظهار کرد: نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی 1395 دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 14چهارشنبه ،  29 اردیبهشت اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.com از نتیجه خود مطلع شوند.

وی افزود: آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری تخصصی 95 که شماره داوطلبی خود را در اختیار ندارند، می توانند از طریق تلفن گویا به شماره 4743 و انتخاب کلید شماره 3 و ارائه اطلاعات درخواستی نسبت به دریافت شماره داوطلبی اقدام و سپس با مراجعه به سامانه این مرکز نسبت به مشاهده نتیجه خود اقدام کنند.

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه اعلام نتایج نهایی از طریق شماره داوطلبی صورت می گیرد، گفت: داوطلبان ضرورت دارد در حفظ و نگهداری شماره داوطلبی خود دقت لازم را داشته باشند.

دانشیان در پایان گفت: زمان اعلام نتایج اولیه دوره‌های بدون آزمون و پژوهش محور دکتری تخصصی 1395 دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس