شروع ثبت‌نام دانشجویان برای دریافت بن‌کارت نمایشگاه کتاب (95/1/28)

ایران کنفرانس

شروع ثبت‌نام دانشجویان برای دریافت بن‌کارت نمایشگاه کتاب

ثبت نام دانشجویان برای گرفتن بن‌کارت نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد.

به گزارش ایسنا، دانشجویان متقاضی دریافت بن‌کارت بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برای دریافت بن‌کتاب می‌توانند از ٢٨فرودین تا 1 اردیبهشت با مراجعه به سامانه توزیع بن‌کارت دانشجویی به نشانی http://bon.tibf.ir درخواست خود را برای دریافت بن ١٠٠هزار تومانی خرید کتاب ثبت کنند.

سهم دانشجو در دریافت بن‌های ١٠٠هزار تومانی، ٦٠ هزار تومان است که پرداخت آن از طریق اپلیکیشن آپ و پس از نهایی شدن فرایند ثبت نام انجام می‌شود. (بن دانش آموزی نیز ٥٠هزاز تومان است که ٥٠درصد آن به صورت یارانه و ٥٠درصد سهم پرداختی دانش‌آموز است.)

بنا بر اعلام، پس از پرداخت مبلغ بن کتاب، یک حساب بانکی توسط بانک شهر برای متقاضیان بن کتاب ایجاد شده و اطلاعات آن شامل شماره کارت، رمز دوم، cvv2 و تاریخ انقضا از طریق پیامک برای دانشجو ارسال می‌شود. دانشجویان می‌توانند پس از دریافت اطلاعات کارت، بدون نیاز به کارت فیزیکی با استفاده از اپلیکیشن آپ در تمامی غرفه‌های نمایشگاه اقدام به خرید کتاب کنند و علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه، از مزایا و جوایز در نظر گرفته‌شده برای پرداخت اپلیکیشنی بهره‌مند شوند.

بر اساس این خبر، همچنین با هماهنگی‌های انجام‌شده با اپراتورهای تلفن همراه کشور، استفاده از اپلیکیشن آپ در مدت زمان برگزاری نمایشگاه هیچ هزینه‌ای برای اینترنت همراه بازدیدکنندگان نمایشگاه نخواهد داشت. لذا دارندگان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری تمامی اپراتورها می‌توانند به صورت رایگان و بدون کم شدن حجم ترافیک اینترنت همراه خود از طریق اپلیکیشن آپ و با استفاده از اعتبار بن کتاب خود به خرید کتاب اقدام کنند.

متقاضیان دریافت بن کتاب می‌توانند اپلیکیشن آپ را با مراجعه به وبسایت http://app.733.ir دانلود و نصب کنند. اپلیکیشن آپ قابل نصب بر روی سیستم عامل‌های اندروید و ios است.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ١٥ تا ٢٥ اردیبهشت در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس