زمان انتشار کارنامه کنکور دکتری95 (94/12/14)

ایران کنفرانس

زمان انتشار کارنامه کنکور دکتری95

رئیس سازمان سنجش از اعلام نتایج اولیه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۹۵ در هفته اول اردیبهشت ماه سال ۹۵ خبر داد و گفت: این نتایج به صورت کارنامه منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم خدایی صبح امروز جمعه در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی آزمون نیمه متمرکز دکتری در جمع خبرنگاران گفت: طبق گزارش های رسیده این آزمون سر موقع و با دقت کامل از صبح امروز شروع شده و تعداد ۱۵۸ هزار داوطلب در ۵۴ شهرستان در این آزمون شرکت کرده اند.

وی افزود: ۴۳ درصد داوطلبان این آزمون را زنان تشکیل می دهند.

رئیس سازمان سنجش تاکید کرد: نتایج اولیه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۹۵ هفته اول اردیبهشت اعلام می شود و تا ۱۰ اردیبهشت دفترچه ظرفیت های این آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

خدایی عنوان کرد:دانشگاه ها نیز از ۱۸ اردیبهشت تا ۳۰ تیرماه مهلت دارند فرایند مرحله دوم این آزمون را که شامل مصاحبه، یا امتحان تخصصی و یا بررسی مدارک است را انجام دهند و نتایج را در مرداد ماه به سازمان سنجش اعلام کنند.

رئیس سازمان سنجس اضافه کرد: نتایج نهایی این آزمون توسط سازمان سنجش تایید و اعلام خواهد شد.

خدایی گفت: کارنامه داوطلبان این آزمون در اختیار آنها قرار داده می شود و دانشگاه ها پس از اعلام حد نصاب نمرات رشته ها مراحل پذیرش را انجام می دهند.

وی اضافه کرد:حد نصاب نمرات دانشگاه ها علاوه بر انتشار در سایت دانشگاه ها در سایت سازمان سنجش نیز منتشر خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش در خصوص رای دیوان عدالت اداری درباره تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری نیز گفت: همان زمان که موضوع رای دیوان عنوان شد اعلام کردیم قبل از اینکه رای دیوان نهایی شود این موضوع را از مجلس استفسار کرده ایم.

خدایی عنوان کرد: در جلسه گذشته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جمع بندی در خصوص استفساریه صوت گرفت و همانگونه که رئیس این کمیسیون در مصاحبه اعلام کرده است این موضوع در حال نهایی شدن است و اگر طی هفته آینده در متن استفساریه به توافق برسیم موضوع به صحن مجلس برده می شود.

وی تاکید کرد: اگر مجلس در استفساریه تغییری ندهد رای دیوان عدالت را اجرا می کنیم.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس