آغاز ثبت نام تكمیل ظرفیت آزمونهای دكتری و ارشد دانشگاه آزاد (94/11/4)

ایران کنفرانس

آغاز ثبت نام تكمیل ظرفیت آزمونهای دكتری و ارشددانشگاه آزاد

رئیس مركز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: ثبت نام تكمیل ظرفیت آزمونهای دكتری، ارشد و رشته های با آزمون سراسری سال ۹۴ این دانشگاه آغازگردید.

به گزارش خبرگزاری مهر بهروز آشتیان گفت: ثبت نام برای مرحله تکمیل ظرفیت آزمون های دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد و رشته های با آزمون سراسری سال ۹۴ دانشگاه آزاد  در سایت این مرکز به نشانی www.azmoon.org آغاز شده و تا ۱۰ بهمن ماه ادامه دارد.

وی افزود: تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون دكتری تخصصی سال ۹۴ دانشگاه آزاد متناسب با رشته امتحانی، داوطلبان حاضر در جلسه آزمون كارشناسی ارشد سال ۹۴ این دانشگاه متناسب با مجموعه امتحانی و همچنین داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۹۴ سازمان سنجش آموزش كشور در رشته های متناسب با گروه آزمایشی امتحانی می توانند در تکمیل ظرفیت این دانشگاه شرکت کنند.

رئیس مركز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند حداکثر ۲۰ رشته محل را انتخاب کنند و این درحالی است که تا پایان مهلت ثبت نام امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی برای متقاضیان امکان پذیر خواهد بود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس