نتایج تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد (94/7/25)

ایران کنفرانس

نتایج تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت رشته‌های دکتری دانشگاه آزاد خبرداد.

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر اظهار داشت: کلیه متقاضیان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.com از نتیجه درخواست خود آگاهی یابند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اعلام این مطلب که مصاحبه پذیرفته شدگان مقطع دکتری در این مرحله توسط واحدهای دانشگاهی انجام خواهد شد، افزود:کلیه داوطلبانی که در این مرحله از تکمیل ظرفیت در مقطع دکتری تخصصی ، شرایط دعوت به مصاحبه را کسب نموده اند حتی در صورتیکه قبلا مصاحبه شده باشند نیز ، لازم است جهت اطلاع از زمان و تاریخ مصاحبه به واحد دانشگاهی اعلام شده مراجعه نمایند و پس از اطلاع از زمان و تاریخ مصاحبه با در دست داشتن پایان نامه تحصیلی دوره کارشناسی ارشد ، مدارک و سوابق علمی و پژوهشی شامل پروژه، مقاله، ترجمه و تالیف در زمینه رشته خود ، مدرک زبان ، مدرک و ریز نمرات کارشناسی ارشد در جلسه مصاحبه شرکت کنند.

او ادامه داد : پس از انجام مصاحبه با در نظر گرفتن نسبت ۲۵درصد نمره مصاحبه و ۷۵درصد نمره آزمون کتبی ، نتایج پذیرفته شدگان نهایی اواخر آذر ماه اعلام خواهد شد.

علوی فاضل درخصوص زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت رشته های باآزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این مرحله، جهت افزایش پذیرش و با توجه به تغییراتی که در ظرفیت برخی از رشته محل های این دوره ایجاد شده است ، نتایج تکمیل ظرفیت رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی حداکثر تا عصر فردا یکشنبه ۲۶ مهر ماه اعلام خواهد شد.

وی توصیه کرد: درصورتیکه داوطلبان با سوال یا ابهامی مواجه شدند می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org و ورود به بخش پرسش و پاسخ، سوالات خود را مطرح تا کارشناسان به آنان پاسخ دهند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس