هشدار وزارت علوم به شرکت کنندگان در همایش‌های نامعتبر مجازی (94/7/18)

ایران کنفرانس

هشدار وزارت علوم به شرکت کنندگان در همایش‌های نامعتبر مجازی

مدیرکل دفتر سیاستگذاری پژوهشی وزارت علوم درخصوص برگزاری همایش های نامعتبر هشدار داد و گفت: انتشار مقاله در این همایش ها به عنوان تخلف است و این نوع تخلفات پی گیری می شود.

محسن شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طی سال های اخیر همایش هایی به صورت مجازی برگزار می شود که این همایش ها به دلیل نداشتن استانداردها و شاخص های مربوط به برگزاری همایش ها از نظر وزارت علوم نامعتبر است و ارائه مقاله در آنها به عنوان تخلف بشمار می رود.

وی با بیان اینکه اساتید و دانشجویان باید هشدار باشند و فریب سودجویی افراد را نخورند، گفت: مدتی است که برگزاری همایش به صورت مجازی در داخل و خارج از کشور باب شده است که در ازای ثبت نام و ارائه مقاله به شرکت کنندگان گواهی شرکت ارائه می شود این درحالی است که به طور کامل برگزاری چنین همایش هایی تخلف بشمار می رود.

مدیرکل دفتر سیاستگذاری پژوهشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: به اساتید و دانشجویان توصیه می شود به این نوع همایش ها مقاله ارائه نکنند.

شریفی تاکید کرد: همایش ها باید دارای دبیرخانه معتبر، فرآیند علمی مشخص، فرآیند داوری روشن و از سوی نهاد یا انجمن علمی قابل تایید برگزار شده باشد.

وی بیان کرد: تاکنون چند مورد برگزاری همایش های نامعتبر مجازی در داخل کشور گزارش شده که وزارت علوم آنها را شناسایی کرده است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس