سایت جدید معاونت سنجش دانشگاه آزاد راه‌اندازی شد (94/3/20)

ایران کنفرانس

سایت جدید معاونت سنجش دانشگاه آزاد راه‌اندازی شد

پورتال جدید معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس اینترنتی sanjesh.iau.ac.ir راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اعلام این خبر گفت: داوطلبان كلیه مقاطع می توانند جهت هرگونه ارتباط با این مجموعه از طریق این سامانه اقدام كنند.

علوی فاضل افزود: این پورتال جدید روال دسترسی را دچار تغییر و تحول كرده، بطوریكه هر داوطلب می تواند با كمترین وقت و بدون سردرگمی به نیازهای خود اعم از ثبت نام، آگاهی از آخرین اخبار آزمونی، اعلام نتایج و غیره پاسخ دهد.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد خاطرنشان كرد: امروزه پورتال های پیشرفته به معنای احترام و تكریم ارباب رجوع محسوب می شوند. لذا راه اندازی پورتال جدید معاونت با توجه به مراجعه انبوه داوطلبان در كلیه مقاطع تحصیلی در همین راستا یعنی توجه و احترام به داوطلبان طراحی مجدد شده است.

وی افزود: درگذشته این معاونت از سایت های مختلف استفاده می كرد كه هم اكنون همه آنها در یك قالب یكپارچه سازی شده و باعث ایجاد نظم در دسترسی، سرعت و برطرف كردن نیازهای داوطلبان به تفكیك در بخشهای مختلف شده است.

علوی فاضل گفت: در حال حاضر كلیه سامانه های قبلی معاونت سنجش و پذیرش نیز همچنان فعال است و داوطلبان می توانند چه از طریق پورتال جدید و چه از طریق سامانه های قبلی با این مجموعه ارتباط برقرار كنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس