طرح سطح بندی دانشگاه های کشور تا پایان شهریور نهایی می شود (94/2/26)

ایران کنفرانس

طرح سطح بندی دانشگاه های کشور تا پایان شهریور نهایی می شود

معاون آموزشی وزارت علوم درباره سطح بندی دانشگاه های کشور گفت : برای رتبه بندی دانشگاه های کشور طرحی تعریف شده و پیش بینی می شود تا پایان شهریور ماه امسال این طرح جمع بندی و اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر در اجلاس معاونان آموزشی دانشگاه های منطقه ۹ در دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به بازدید های انجام شده از مناطق مختلف آموزشی کشور اظهار داشت : این نوع بازدید و برگزاری نشست با معاونان آموزشی به بررسی و حل سریع تر مشکلات کمک خواهد کرد و بر اساس برنامه ریزی ها تا پایان شهریور امسال از تمامی مناطق بازدید می شود.

معاون آموزشی وزارت علوم  در خصوص سطح بندی دانشگاه های کشور نیز گفت : برای رتبه بندی دانشگاه های کشور طرحی تعریف شده و پیش بینی می شود تا پایان شهریور ماه امسال این طرح جمع بندی و اجرایی شود.

شریعتی نیاسر گفت: در فاز نخست ۱۰ دانشگاه به عنوان دانشگاه های گروه الف معرفی شدند که با تدوین این طرح بررسی های بیشتری در خصوص ظرفیت های دانشگاه های کشور انجام می شود و احتمال افزایش این تعداد تا ۲۰ دانشگاه معتبر وجود دارد.

وی همچنین از برگزاری اجلاس سراسری معاونان آموزشی کشور خبر داد و گفت: در صورت انجام هماهنگی های لازم، این اجلاس تا پایان شهریور امسال برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به ظرفیت های دانشگاه شهید چمران اهواز گفت : دانشگاه شهید چمران اهواز با داشتن ظرفیت های علمی مناسب می تواند ارتباطی موثر با دانشگاه های منطقه در حوزه های علمی، پژوهشی و تبادل دانشجو داشته باشد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس