ظرفیت نهایی قبولی در کنکور دکتری/ دعوت به مصاحبه از نیمه اردیبهشت (94/1/30)

ایران کنفرانس

ظرفیت نهایی قبولی در کنکور دکتری/ دعوت به مصاحبه از نیمه اردیبهشت

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ظرفیت پذیرش دکتری ۹۴ نسبت به سال گذشته تغییری نخواهد داشت و امسال نیز ۱۲ هزار نفر پذیرش نهایی می شوند.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴ گفت: از ۱۶۴ هزار و ۵۸۷ داوطلب حاضر در جلسه تعداد ۵۶ هزار و ۷۴۰ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

وی ادامه داد: کلیه مجازین انتخاب رشته ضرورت دارد از دوشنبه ۳۱ فروردین تا روز پنجشنبه ۳ اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ضمن دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مذکور و اطلاعیه‌های منتشر شده با رعایت کلیه ضوابط نسبت به انتخاب حداکثر ۵۰ کد رشته محل از میان کدرشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته امتحانی مربوطه اقدام و براساس اولویت علاقه نسبت به درج آنها در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

وی ادامه داد: نتایج آزمون دکتری برای دعوت به مصاحبه توسط دانشگاهها نیمه دوم اردیبهشت ماه اعلام می شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: ظرفیت دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴ نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است و ۱۲ هزار نفر پذیرش نهایی خواهند شد.

وی درباره ظرفیت معرفی متقاضیان به دانشگاهها نیز افزود: از مجموع ۵۶ هزار و ۷۴۰ نفری که مجاز به انتخاب رشته شده اند دو تا سه برابر ظرفیت برای مصاحبه دانشگاه ها معرفی می شوند که این تعداد برابر ۲۵ تا ۳۰ هزار نفر خواهد بود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس