شورای گسترش تکلیف رشته‌های بدون مجوز دانشگاه آزاد را مشخص می‌کند (93/11/6)

ایران کنفرانس

شورای گسترش تکلیف رشته‌های بدون مجوز دانشگاه آزاد را مشخص می‌کند

مدیرکل دفتر گسترش وزارت علوم از تشکیل کمیته 5 نفره برای بررسی اولیه رشته های بدون مجوز دانشگاه آزاد خبر داد .

سید حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص رشته های بدون مجوز دانشگاه آزاد و اینکه این رشته ها باید تا اردیبهشت ماه تعیین تکلیف شوند، گفت: در این خصوص نمایندگان مجلس جلساتی داشتند و همچنین درجلسه ای با حضور دکترفرهادی وزیرعلوم نیز این مساله مطرح شده است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد باید پرونده تمام رشته هایی را که بدون مجوز راه اندازی کرده و دانشجو پذیرش کرده به دفتر گسترش ارسال کند.

مدیرکل شورای گسترش وزارت علوم افزود: ابتدا این پرونده‌ها در کمیته 5 نفره که از معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، معاون آموزشی دانشگاه آزاد، مدیرکل دفتر گسترش، مدیر دفتر نظارت وزارت علوم و رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد تشکیل شده بررسی اولیه شده و سپس جهت تصویب یا رد به شورای گسترش آموزش عالی ارجاع داده می شود.

وی افزود: در حال حاضر به صورت مرتب با دانشگاه آزاد جلساتی را برگزار می کنیم، دانشگاه آزاد به طور مرتب پرونده ها را به شورای گسترش ارسال می کند و امیدواریم این روال همچنان ادامه یابد تا ما در مهلت تعیین شده رشته های دانشگاه آزاد را تعیین تکلیف کنیم.

وی تاکید کرد: اگر دانشگاه آزاد به همین صورت پرونده ها را به موقع به دفتر شورای گسترش ارجاع دهد دفتر شورای گسترش نیز به موقع به آنها رسیدگی خواهد کرد تا اردیبهشت ماه وضعیت رشته های دانشگاه آزاد مشخص شود.

حسینی افزود: وزارت علوم تمام رشته های دانشگاه آزاد را که دارای مجوز است روی سایت خود قرار داده به روز رسانی می کند و هر رشته جدید راکه شورای گسترش تایید کند درسایت قرار می گیرد.

وی در خصوص تعداد رشته های بدون مجوز دانشگاه آزاد نیز گفت: یک سری رشته ها درسال‌های  89 و 90 بدون مجوز در واحد های علوم تحقیقات راه اندازی شد تعدادی رشته جدید نیزامسال بدون مجوز در شهریورماه پذیرش شده که هم رشته هایی که از گذشته بوده و هم رشته های جدید بررسی می شوند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس