مربیان براساس آیین نامه جدید بورسیه می‌شوند (93/9/24)

ایران کنفرانس

مربیان براساس آیین نامه جدید بورسیه می‌شوند

مدیرکل بورس سازمان امور دانشجویان گفت: سهمیه بورس مربیان توسط شورای بورس تعیین می شود، دانشگاه‌ها ملزم هستند با توجه به شرایط جدید آیین نامه و براساس سهمیه موجود، مربیان را معرفی کنند.

دکتر احمد غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص سهمیه بورسیه مربیان گفت: سهمیه بورسه مربیان را شورای بورس تعیین می کند.

وی با بیان اینکه آیین نامه مربیان برای استفاده از بورس، در سال جاری بازنگری، اصلاح و ابلاغ شد، افزود: دانشگاه‌ها ملزم هستند با توجه به شرایط جدید آیین نامه و براساس سهمیه موجود مربیان را معرفی کنند تا مصاحبه علمی آنها انجام شده و برای پذیرش به دانشگاه ها معرفی شوند.

مدیرکل بورس سازمان اموردانشجویان افزود: هنوز براساس آیین‌نامه جدید به جز چند مورد مربی معرفی نشده و ما منتظریم مربیان معرفی شوند و بررسی را شروع کنیم .

به گزارش مهر، دکتر مجتبی صدیقی - رئیس سازمان امور دانشجویان درخصوص شرایط آیین نامه جدید مربیان برای استفاده از بورس، پیش از این عنوان کرده بود که برای مربیان 60 درصد امتیاز جدول ارتقای اعضای هیات علمی ضروری است که باید یک سال سابقه خدمت و شرط سنی را نیز داشته باشند. دانشگاه‌ها نیز بر اساس ظرفیتی که در تابستان به آنها اعلام خواهد شد می‌توانند پذیرش داشته باشند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس