شرایط پذیرش دانشجو در دوره‌های بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد (93/9/17)

ایران کنفرانس

شرایط پذیرش دانشجو در دوره‌های بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام شرایط پذیرش دانشجو در دوره های بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد اعلام کرد در این دوره‌ها شرط تجانس باید رعایت شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر علوی فاضل گفت: داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در دوره‌های بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد باید در رشته همنام و متجانس دوره کارشناسی خود ثبت‌نام کند.

علوی فاضل در ادامه افزود: این دسته داوطلبان باید فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی در سال های 91، 92 و 93 باشند، لذا داوطلبانی که قبل از این سال‌ها کارشناسی خود را اخذ کرده‌اند، واجد شرایط ثبت نام در این دوره ها نیستند. همچنین در این دوره نیز مثل دوره‌های با آزمون داوطلب می‌تواند تا حداکثر 100 رشته/محل را انتخاب کند.

معاون سنجش و پذیرش درخصوص سایر شرایط ثبت‌نام گفت: اولا باید معدل داوطلبان بالاتر از 17 باشد و در مقطع کارشناسی شان فاقد دروس معادلسازی باشند، به عبارت دیگر دارای دروس تطبیقی بین دو دانشگاه نباشند. دوم آنکه تحصیل آنها حداکثر در هشت نیم‌سال برای کارشناسی پیوسته و چهار نیمسال برای کارشناسی ناپیوسته به سرانجام رسیده باشد؛ بنابراین داوطلبانی که مدت تحصیل آنها بیشتر از این حد باشد، مجاز به تحصیل در این دوره نیستند.

علوی فاضل در پایان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در دوره بدون آزمون، امکان ثبت در دوره های با آزمون را از داوطلب سلب نخواهد کرد؛ بنابراین واجدان شرایط می‌توانند در هر دو دوره ثبت‌نام کنند. ضمناً مدرک فارغ التحصیلان دوره های بدون آزمون هیچ تفاوتی با دوره با آزمون ندارد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس