شرط ارتقاء اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد (93/7/7)

ایران کنفرانس

شرط ارتقاء اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

رییس دانشگاه آزاداسلامی با اشاره به موضوع ترفیع اعضای هیات علمی، گفت: ترفیع سالانه اعضای هیات علمی باید منوط به تولید یک مقاله ISI در طی یک سال شود و اگر این موضوع محقق شود به طور میانگین 50 هزار مقاله علمی تولید خواهد شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، جلسه نمایندگان تام الاختیار با حضور دکتر حمید میرزاده و اعضا برگزار شد.

رییس دانشگاه آزاد در این جلسه با تاکید بر اصلاح هرم هیات علمی در دانشگاه آزاداسلامی، افزود: با وجود مربیان حق التدریس اجرای بسیاری از سیاست های دانشگاه مانند توسعه تحصیلات تکمیلی و تربیت دانشجویان دکترا محقق نخواهد شد و به همین خاطر باید اعضای هیات علمی تمام وقت دکترا جایگزین مربیان حق التدریس شوند.

وی با بیان اینکه سند علم و فناوری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مسئولیت های سنگینی را برعهده دانشگاه ها گذاشته است، افزود: هدف ما این است که افرادی فرهیخته و اهل توسعه را در دانشگاه آزاداسلامی جذب کنیم، ترکیب فعلی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاداسلامی، دانشگاه را در مسیر توسعه کیفی قرار نخواهد داد.

وی در ادامه به موضوع تاپ چارت واحدهای دانشگاه آزاداسلامی اشاره کرد و گفت: واحدها و مراکز استانها هرچه سریعتر نسبت به تهیه تاپ چارتی چابک و متناسب با نیازهای واحد اقدام کنند.

در این جلسه مقرر شد؛ تا پایان مهرماه، تاپ چارت تشکیلات واحدهای مستقر در استانها براساس مدل‌های پیشنهادی از سوی معاونت برنامه ریزی، تهیه و برای تایید به هیات های امنای استانی ارسال شود.

رییس دانشگاه آزاداسلامی در پایان این جلسه از نمایندگان تام الاختیار خواست تا املاک بدون سند دانشگاه آزاداسلامی را تعیین تکلیف کنند.

وی در این باره گفت: برخی از املاک دانشگاه آزاداسلامی اعم از اراضی و ساختمان ها بدون سند هستند که باید با پیگیری‌های حقوقی، اسناد آنها به نام دانشگاه صادر شود.

در این جلسه همچنین سیاست‌های کلی تهیه و تنظیم بودجه سال 94 در اختیار نمایندگان تام الاختیار قرار گرفت و مقرر شد نمایندگان تام الاختیار نظرات خود را پیرامون این سیاست‌ها اعلام کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس