فرآیند جذب هیات علمی در دانشگاه آزاد درون سازمانی و برون سازمانی می‌شود (93/6/26)

ایران کنفرانس

فرآیند جذب هیات علمی در دانشگاه آزاد درون سازمانی و برون سازمانی می‌شود

رئیس مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از بازنگری آیین نامه ترفیع سالانه اعضای هیات علمی این دانشگاه خبر داد و گفت: در صورت موافقت ریاست دانشگاه فرآیند جذب هیات علمی درون سازمانی و برون سازمانی خواهد شد.

دکتر علی مقداری در آستانه نخستین دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به اینکه طی شش ماهی که از مسئولیت اینجانب گذشته است تمام سعی ما این بوده است که پرونده‌هایی که مربوط به فراخوان‌های جذب هیات علمی در سال‌های گذشته بوده است را فعال نگه داریم، گفت: حدود 3 هزار پرونده مربوط به سال‌ها 89 تا 92 می‌باشد که بلاتکلیف مانده بود و تلاش ما سر و ساماندهی به آن‌ها و پاسخ دهی به متقاضیان است.

وی یادآور شد: پیگیری‌های دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد و دکتر غریبی معاون آموزشی دانشگاه، تلاش ما را برای بررسی پرونده‌های جذب و بورس هیات علمی مضاعف می‌کرد این درحالی است که ثبت نام‌های جدید در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد همچنان در حال بررسی است و پرتال جذب همچنان باز است.

"جذب 5 هزار عضو هیات علمی در سال 93"

وی با بیان اینکه ظرفیت دانشگاه آزاد برای جذب هیات علمی درسال 93، 5 هزار نفر می‌باشد، افزود: افرادی که در پورتال ثبت نام کرده‌اند و پرونده آنان در واحد‌ها تشکیل شده در هیات‌های جذب استانی به تدریج بررسی می‌شوند و فرآیند جذبشان در شورای مرکزی جذب و بورس در وزارت علوم طی می‌شود.

"ارتقاء مرتبه اعضای هیات علمی در هیات‌های ممیزه به حوزه مرکز هیات علمی واگذار شد"

به گفته مقداری، ارتقاء مرتبه اعضای هیات علمی در هیات‌های ممیزه به حوزه مرکز هیات علمی واگذار شده است که پرونده‌های ارتقا نیز به تدریج در حال بررسی است به طوریکه در آینده نزدیک هرم هیات علمی دانشگاه آزاد رو به بهبود خواهد بود.

رئیس مرکز هیات علمی امور دانشگاه آزاد اظهار امیدواری کرد: بدین ترتیب پرونده‌هایی که از گذشته درخواست ارتقاء داشته‌اند، رسیدگی شده و ما شاهد وضعیت بهتری در واحد‌های دانشگاه خواهیم بود.

"فرآیند جذب اعضای هیات علمی به دو صورت درون سازمانی و برون سازمانی خواهد شد"

وی همچنین گفت: در صورت موافقت ریاست دانشگاه قصد داریم فرآیند جذب اعضای هیات علمی را به دو صورت درون سازمانی و برون سازمانی انجام دهیم به طوریکه با آگهی فراخوان درون سازمانی نیروهای مازادی که در برخی واحد‌ها وجود دارند در سایر واحدهایی که اعلام نیاز می‌کنند، جذب شوند و فرآیند دیگر جذب برون سازمانی است که شامل افرادی می‌شود که برای رشته‌های تخصصی و جدید دانشگاه و برای نخستین بار درخواست جذب هیات علمی در دانشگاه آزاد را دارند.

"آیین نامه ترفیع سالانه اعضای هیات علمی بازنگری شد"

مقداری گفت: آیین نامه ترفیع سالانه اعضای هیات علمی نیز بازنگری شده است که پیش نویس آن نهایی و به زودی به واحدهای دانشگاهی ابلاغ می‌شود.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 26 شهریور 1393 ، 10:43)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس