نتیجه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چهارشنبه اعلام می شود (93/6/18)

ایران کنفرانس

نتیجه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چهارشنبه اعلام می شود

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با بیان اینکه استعلام از دانشجویان ارشد و دکتری یک امر طبیعی است، اعلام کرد که نتایج دکتری روز سه شنبه و نتایج ارشد این دانشگاه در روز چهارشنبه اعلام می شود.

مجتبی علوی فاضل در گفتگو با خبرنگار مهر با ارائه توضیحاتی در این باره، اظهار داشت: خبر استعلام از داوطلبان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد پیش از اعلام نتایج، صحت ندارد و صرفاً جهت تشویش اذهان عمومی است.

وی ادامه داد: استعلام از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری نه تنها در دانشگاه آزاد بلکه در دانشگاههای دولتی هم صورت می گیرد و نکته جدیدی نیست. استعلام یک امر طبیعی است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با بیان اینکه استعلام از دانشجویان به هیچ عنوان بازدارنده و نگران کننده نیست، تاکید کرد: این امر جزئی از مراحل ورود داوطلبان به دانشگاه است.

علوی فاضل درباره زمان اعلام نتایج ارشد و دکتری، گفت: نتایج دکتری دانشگاه آزاد  سه شنبه و نتایج کارشناسی ارشد چهارشنبه از طریق مرکز آزمون اعلام می شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس