برگزاری آزمون فراگیر ارشد پیام‌نور، جمعه/ پاسخ‌های غلط نمره منفی ندارند (93/6/12)

ایران کنفرانس

برگزاری آزمون فراگیر ارشد پیام‌نور، جمعه/ پاسخ‌های غلط نمره منفی ندارند

مشاورعالی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور93 در روز جمعه 14 شهریورماه گفت: در این آزمون برای پاسخ‌های غلط نمره منفی در نظر گرفته نمی‌شود.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: برای پاسخ‌های غلط نمره منفی لحاظ نمی‌شود؛ اما اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود، همه پاسخ‌های داده شده غلط محاسبه شده و امتیازی به آن سئوال تعلق نخواهد گرفت.

وی درمورد زمان برگزاری این آزمون اظهارکرد: آزمون‌ دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور صبح جمعه 14 شهریور ماه در 92 شهرستان و 113 حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

مشاورعالی سازمان سنجش در ادامه گفت: کارت شرکت در این آزمون و برگ راهنمای مربوط از دیروزصبح، سه شنبه 11 شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است و هر یک از داوطلبان می‌توانند با وارد نمودن اطلاعات، نسبت به دریافت آن اقدام کنند. مهلت دریافت کارت تا ساعت 24 پنجشنبه 13 شهریور ادامه دارد.

توکلی در پایان گفت: تا ساعت هشت صبح امروز چهارشنبه (12 شهریور) از 78 هزار و 931 داوطلب ثبت نام کننده، 35 هزار داوطلب نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کرده‌اند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس