فراخوان هفتمین دورۀ «مسابقات ملی دیوار خاک مسلّح» و نمایشگاه مهندسی ژئوتکنیک و ژئوسینتتیک

ایران کنفرانس

فراخوان هفتمین دورۀ «مسابقات ملی دیوار خاک مسلّح» و نمایشگاه مهندسی ژئوتکنیک و ژئوسینتتیک

به گزارش ایران کنفرانس هفتمین دورۀ «مسابقات ملی دیوار خاک مسلّح» و نمایشگاه مهندسی ژئوتکنیک و ژئوسینتتیک، توسط انجمن ژئوتکنیک ایران و به میزبانی دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه علم و صنعت ایران، در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

این مسابقات از سال ۱۳۹۴ هرساله به همت تعدادی از دانشجویان، اساتید و فعالان صنعت ژئوتکنیک و با حمایت انجمن ژئوتکنیک ایران برگزار شده است. مشارکت و حضور بی‌سابقه دانشجویان مشتاق دانشگاه‌های سراسر کشور، حاکی از استقبال فراگیر و علاقمندی آنان نسبت به اولین و تنها مسابقه دانشجویی ژئوتکنیکی کشور است.

شرکت در این رویداد، برای تمامی دانشجویان مهندسی عمران سراسر کشور در هر مقطعی مجاز است. این رویداد، فرصتی است تا شرکت‌کنندگان در قالب تیم‌های دانشجویی ۳ یا ۴ نفره، بتوانند در یک مسابقه علمی و عملیاتی نسبت به طراحی بهینه و اجرای نمونه‌ای از دیوارهای خاک مسلح در مقیاس کوچک اقدام نمایند و با مفاهیم و اصول طراحی و اجرا در گرایش ژئوتکنیک مهندسی عمران، آشنا شوند. در این مسابقات، هر تیم با ساخت یک جعبه چوبی با ابعاد مشخص، آن را با ماسه، خاکریزی و متراکم نموده و با نوارهای کاغذی مسلح می‌نماید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این مسابقه و نمایشگاه، به تارنمای مسابقات به نشانی       www.geowall.ir و صفحه اینستاگرامی https://www.instagram.com/geo_wall/ مراجعه فرمایید.
لازم به ذکر است، مهلت ثبت نام جهت شرکت در این رویداد ملّی، ۱ دی ۱۴۰۲ می باشد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس