کنفرانس ملی معماری، شهرسازی، هنر، طراحی صنعتی، ساخت و فناوری حکمت بنیان

نخستین کنگره بین‌المللی دیپلماسی ملل برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

نخستین کنگره بین‌المللی دیپلماسی ملل برگزار می‌شود

نخستین کنگره بین المللی دیپلماسی ملل با حضور اساتید دانشگاهی، دیپلمات‌ها و سفیران کشورها به میزبانی دانشگاه اصفهان، در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ تیرماه سال جاری برابر با ۹ و ۱۰ جولای ۲۰۲۳ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، در ۱۸ و ۱۹ تیرماه سال جاری، دانشگاه اصفهان میزبان «نخستین کنگره بین‌المللی دیپلماسی ملل» خواهد بود.

ایجاد فضایی نو برای آشنایی با فرهنگ و تمدن غنی و اصیل ایرانی اسلامی، ترویج فرهنگ صلح و همزیستی مسالمت آمیز میان ملت‌ها، فراهم آوردن بستری مناسب برای دیپلماسی عمومی و علمی، بهره گیری از اندوخته‌های علمی میان ملت‌ها؛ ایجاد زمینه‌های مناسب برای گفتگوهای بین فرهنگی و ترویج ارزش های انسان دوستانه‌ای که ملت‌ها را به سمت صلح و دوست‌ی و مقابله با خشونت سوق دهد، از جمله اهداف مهم برای برگزاری این کنگره خواهد بود.

برنامه‌های این رویداد، به دو بخش علمی و فرهنگی تقسیم می‌شود و یکشنبه ۱۸ تیرماه، افتتاحیه آن برگزار خواهد شد. پس از آن دو پنل تخصصی تحت عنوان «دیپلماسی عمومی» و «دیپلماسی علمی» برگزار می‌شود و تعدادی از دیپمات‌های کشورهای خارجی پیرامون موضع پنل و اهداف کنگره، سخنرانی خواهند کرد.

همچنین، سفیران، استادان برجسته علوم سیاسی و روابط بین‌الملل سراسر کشور، نمایندگان دیپلماتیک تعدادی از کشورها، مدیران اندیشکده‌های فعال در حوزه ارتباطات بین‌الملل، دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در ایران و دبیران انجمن‌های فعال علم سیاسی در ایران و روابط بین‌الملل دانشگاه‌های سراسر کشور که اعضای اتحادیه هستند در این همایش حضور خواهند یافت.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس