عنوان سیزدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت اعلام شد

ایران کنفرانس

عنوان سیزدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت اعلام شد

دبیر دوازدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از مشخص شدن عنوان سیزدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر هادی اکبرزاده در دوازدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت که با عنوان‌ «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت: گفتمان عمومی، مسئولیت ملّی» در حال برگزاری است، گفت: ما از هم اکنون به دنبال برنامه‌ریزی درباره سیزدهمین کنفرانس اسلامی ایرانی پیشرفت هستیم و به منظور تعیین موضوع این رویداد پیشنهادهای اندیشکده‌ها و همکاران مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت دریافت شد که ۱۸ پیشنهاد به ما رسید.

وی اظهار کرد: پیشنهادهای ارسالی در کمیته راهبری کنفرانس، بررسی و درگام بعد نتیجه به شورای عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، ارائه شد و به تصویب رسید. پس از تصویب شورای عالی الگو موضوع سیزدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در بهار ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دبیر دوازدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت درباره محورهای کنفرانس، توضیح داد: الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با شعار «چالش‌ها و راهکارهای تحول کشور براساس سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» با محورهای «چالش‌های ساختاری، سیستمی و نهادی و راهکارهای غلبه بر آنها»، «چالش‌های سیاسی، اجتماعی،  فرهنگی و اقتصادی و راهکارهای غلبه بر آنها»، «چالش‌های منطقه‌ای و جهانی و راهکارهای غلبه بر آنها» و «چالش‌های نظری و معرفتی و راهکارهای غلبه بر آنها» برگزار می‌شود.

آخرین بروزرسانی (پنجشنبه ، 4 خرداد 1402 ، 16:54)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس