دانشگاه امیرکبیر میزبان کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات

ایران کنفرانس

دانشگاه امیرکبیر میزبان کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات

دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات ۲۳ تا ۲۴ آذرماه جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات (ISAV2022) با همکاری انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ۲۳ تا ۲۴ آذرماه سال جاری در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

دکتر عبدالرضا اوحدی، دبیر دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات گفت: برگزاری چنین رویدادهایی، بستر و فرصت مناسبی را برای اجتماع مجرب‌ترین اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و صنعتگران داخلی و خارجی جهت تبادل آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی در شاخه‌های مختلف حوزه آکوستیک و ارتعاشات فراهم می‌آورد.

وی افزود: انجمن علمی آکوستیک و ارتعاشات ایران بعنوان یکی از انجمن‌های با رتبه ممتاز حوزه فنی مهندسی کشور طی ۱۱سال اخیر سعی در ترویج و توسعه این حوزه بین رشته‌ای داشته است.

به گفته دبیر کنفرانس، محورهای این کنفرانس شامل «آزمون‌های شوک و ارتعاش، آکوستیک در معماری، آکوستیک در موسیقی، آکوستیک زیر آب، آلودگی صوتی، پایش وضعیت ارتعاش و صوت، پردازش سیگنال در آکوستیک، تحلیل سیگنال‌های گفتاری، دینامیک خودرو، دینامیک سازه، دینامیک سازه‌های عمران، شناسایی سامانه‌ها و سازه‌های مکانیکی، فیزیک صوت، کنترل نوفه و ارتعاش، ماشین‌آلات دوار، مهندسی آکوستیک، نوفه و ارتعاشات ریلی، واکنش انسان به صوت و ارتعاش، تجربه صنعتی و مطالعه موردی (صنایع پتروشیمی، خودرو و ریلی، دفاعی، معدنی، نفت و گاز، نیروگاه، هوافضا و ...)» است.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر اوحدی خاطر نشان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی و ارائه مقالات، ارائه سخنرانی‌های کلیدی و مدعو، ارائه کارگاه‌های آموزشی تخصصی در حوزه آکوستیک و ارتعاشات، برگزاری نمایشگاه تخصصی، برگزاری مسابقه دانشجویی، برگزاری پنل تخصصی با عنوان NVH خودروهای الکتریکی و چالش‌های پیش رو، انتخاب محقق برگزیده و مهندس برجسته در حوزه آکوستیک و ارتعاشات و اهدای جایزه، انتخاب رساله/پایان‌نامه برتر در زمینه تخصصی آکوستیک و ارتعاشات در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و اهدای جایزه، اهدای جایزه دکتر حمید احمدیان به مقاله منتخب در حوزه ارتعاشات و آکوستیک تجربی از برنامه‌های این کنفرانس به شمار می‌رود.

عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه امیرکبیر یادآور شد: از ۱۲۸ مقاله دریافتی دبیرخانه کنفرانس ، ۱۰۹ مقاله مورد تایید قرار گرفت که از این تعداد ۹۴ مقاله به صورت شفاهی و ۱۵ مقاله در قالب پوستر ارائه می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس