برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات در تبریز

ایران کنفرانس

برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات در تبریز

پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات به میزبانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه هم به صورت حضوری و هم مجازی در تبریز برگزار می‌شود.


به گزارش دبیرخانه کنفرانس؛ جعفر پورمحمود، دبیر اجرایی این کنفرانس اظهار کرد: انجمن ایرانی تحقیق در عملیات فعالیت خود را در سال 1370 زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دسته بندی علوم پایه آغاز نمود و تاکنون اقدامات چشمگیری انجام داده است که یکی از آن‌ها برگزاری کنفرانس‌های بین الملی به صورت سالانه به همکاری دانشگاه های مختلف کشور است.

وی ادامه داد: در این راستا در سال 1401، «پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات» به میزبانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در شهر تبریز در تاریخ ۲۰ و ۲۱ مهرماه سال ۱۴۰۱ به صورت ترکیبی از حضوری و مجازی، برگزار خواهد شد.

وی در خصوص هدف از برگزاری این کنفرانس، گفت: این کنفرانس، معتبرترین کنفرانس در حوزه‌ی تحقیق در عملیات است که همه ساله جمع کثیری از محققین و پژوهشگران دانشگاهی و صنعتی از سراسر جهان در گرایش مختلف علوم ریاضی، مدیریتی، صنایعی، حسابداری و رشته هایی به نوعی با تحقیق در عملیات با دستاوردهای علمی معتبر و به‌روز خود درآن شرکت می‌کنند.

پورمحمود با بیان اینکه هم‌زمان با برگزاری این کنفرانس، کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی، چالش‌های علمی و صنعتی نیز برگزار می‌گردد، متذکر شد: علاقمندان به شرکت در کنفرانس، می‌توانند در راستای به ‌اشتراک‌گذاری اطلاعات نوین خود، تمام یافته‌های علمی و جدید خود را درقالب «مقالات» و «تجارب مدیریتی» ارسال نمایند؛ باتوجه به گستردگی مباحث، محورهایی با موضوعات کلیدی برای کنفرانس تعریف شده است که پژوهشگران می‌توانند دستاوردهای خویش را در تمام زیرشاخه‌های وابسته به هر محور نیز ارسال کنند.

وی اظهار امیدواری کرد، دستاوردهای این کنفرانس، گامی مؤثر در مسیر توسعه کشور برداشته و تحولات مثبتی را در حوزه‌ی تحقیق در عملیات به ارمغان آورد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که برگزاری چنین کنفراس هایی چه قدر در آینده شغلی دانشجویان می تواند موثر واقع شود؛ افزود: چنین کنفرانس‌ها نه تنها دانشجویان، بلکه اساتید، مدیران و کارشناسان سازمان‌ها، شرکت‌ها و صنایع مختلف ضمن بهره برداری از مطالب علمی این کنفرانس نیز می‌توانند از تجربیات مطرح شده در راستای بهبود عملکرد استفاده کنند.

پورمحمود، سخنرانان کلیدی کنفرانس را مدیران سازمان ها و دانشمندان دانشگاه های معتبر بین المللی از جمله مهندس هیهات از پمپیران – دکتر سید مهدی اصفهانی – دکتر مازیار صلاحی –Professor Baoding Liu – Professor Dr. Adil Bagirov عنوان کرد.

وی با اشاره به این‌که حضور دانشمندان از کشورهای مختلف اعتبار این کنفرانس علمی را دوچندان کرده و سطح بین المللی آن را تضمین می نماید، تصریح کرد: نظر به این‌که تحقیق در عملیات یک علم بین رشته ای بوده و حوزه های گسترده ای از علوم پایه گرفته تا سازمان های صنعتی و بازرگانی را در بر می گیرد، در این کنفرانس بروزترین نتایج تحقیقات داخلی و خارجی مورد بررسی قرار خواهد گرفت؛ لذا خروجی این کنفرانس می‌تواند تغییرات مثبتی در حل مسائل شرکت‌ها و سازمان‌ها و تعیین راهبرد علمی برای دانشگاهیان باشد.

دبیر اجرایی پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات با بیان اینکه گواهی شرکت در کارگاه برای شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد، خاطرنشانکرد: این کنفرانس دو روزه بوده و تمامی مدیران سازمان ها، محققین و پژوهشگران دانشگاهی و صنعتی از سراسر جهان در گرایش مختلف علوم ریاضی، مدیریتی، صنایع، حسابداری و رشته هایی به نوعی با تحقیق در عملیات و پژوهش عملیات در ارتباط هستند، می توانند درآن شرکت کنند.

به گفته وی، یکی دیگر از ویژگی های کنفرانس برگزاری چندین کارگاه عملی به همراه بازدید از شرکت های دانش بنیان در طول برگزاری کنفرانس بوده و همچنین در این کارگاه ها روش‌های عملی استفاده از تحقیق در عملیات توسط اساتیدی که این علم را در صنعت بکار گرفته اند، برای شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس