برگزاری همایش بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک در واحد تهران مرکزی

ایران کنفرانس

برگزاری همایش بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک در واحد تهران مرکزی

سی اُمین همایش سالانه بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در واحد تهران مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، به همت انجمن مهندسان مکانیک ایران و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران «سی اُمین همایش سالانه بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران» از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ به میزبانی واحد تهران مرکزی برگزار می شود.

این کنفرانس فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای علمی، پژوهشی و ایده‌های نوین اساتید، دانشجویان و پژوهشگران و ایده پردازان خلاق رشته مهندسی مکانیک را فراهم می‌کند.

کمیته علمی این همایش از اساتید، دانشجویان و صنعتگران دعوت می‌کند تا با ارائه مقالات علمی، دستاوردهای صنعتی-پژوهشی و طرح‌های خود در زمینه‌های مختلف مهندسی مکانیک با این کنفرانس همکاری کنند.

از جمله برنامه‌هایی که در این همایش اجرا خواهد شد می‌توان به؛ نشست‌های علمی موازی، نشست‌های ارائه مقالات، سخنرانی‌های کلیدی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی، کارگاه‌های آموزشی تخصصی هدفمند و جشنواره در قالب برگزاری مسابقات علمی و فناورانه برای دانشجویان و صنعتگران اشاره کرد.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این همایش می‌توانند به وب سایت conference.isme.ir مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس