برگزاری اولین کنفرانس توسعه اجتماعی و فرهنگی در ایران: چالش‌ها و توانمندی‌ها

ایران کنفرانس

برگزاری اولین کنفرانس توسعه اجتماعی و فرهنگی در ایران: چالش‌ها و توانمندی‌ها

اولین کنفرانس «توسعه اجتماعی و فرهنگی در ایران: چالش‌ها و توانمندی‌ها» در روز ۵ اسفند ماه در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، اولین کنفرانس «توسعه اجتماعی و فرهنگی در ایران: چالش‌ها و توانمندی‌ها» در تاریخ ۵ اسفندماه بصورت مجازی به همت گروه علوم اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.
این کنفرانس با رویکردی بین رشته‌ای و عمیق در تاریخ ۵ اسفند ماه و با توجه به شرایط پاندمی کووید-۱۹ بصورت الکترونیکی جهت گسترش دسترسی در همه نقاط جغرافیایی کشور در دانشکده  ادبیات و علوم انسانی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار گردید. این کنفرانس دبیری علمی دکتر الهام شیردل و دبیری اجرایی دکتر خدیجه اسدی سروستانی به همراه کمیته علمی و اجرایی با هدف ارتقای دانش نظری و تجربی در این حوزه و حل موانع و بهبود وضعیت توسعه اجتماعی و فرهنگی در ایران و استان شکل گرفت.
کنفرانس با سخنرانی دکتر عبدالرسول حسنی فر معاون پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شد، سپس دبیر علمی همایش در مورد اهمیت موضوع توسعه اجتماعی و فرهنگی در ایران و محورهای اصلی همایش، یعنی: ۱) واکاوی مفهومی، نظری و روشی در حوزه توسعه اجتماعی و فرهنگی، ۲) بررسی توانمندی‌ها و پیامدهای  توسعه اجتماعی و فرهنگی در ایران، ۳) شناسایی موانع و چالش‌های بالقوه و بالفعل در توسعه اجتماعی و فرهنگی، ۴) نقش نهادهای اجتماعی در توسعه اجتماعی  و فرهنگی، ۵) تحلیل پویا از فرایند توسعه اجتماعی و فرهنگی در پرتو چالش­‌های جهانی، ۶) مطالعه زمینه‌های تاریخی توسعه اجتماعی و فرهنگی در ایران سخنرانی کردند.
در ادامه سه سخنران اصلی و کلیدی همایش دکتر سیامک زند رضوی، دکتر اصغر میرفردی و دکتر مریم شیپری که از اندیشمندان و متخصصین این حوزه در ایران محسوب می‌شوند از مناظر متفاوت نظری، تجربی و تاریخی به تحلیل وضعیت توسعه اجتماعی و فرهنگی در ایران پرداختند. سپس برخی از مقالات منتخب در دو پنل توسط اساتید و پژوهشگران از دانشگاه‌های مختلف ایران برای مخاطبین و مستمعین ارائه گردید. 
در این کنفرانس اساتید، دانشجویان و پژوهشگرانی از سراسر کشور مشارکت نمودند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس