برگزاری کنفرانس علمی «فرماندهی و کنترل ایران» در دانشگاه امیرکبیر

ایران کنفرانس

برگزاری کنفرانس علمی «فرماندهی و کنترل ایران» در دانشگاه امیرکبیر

یازدهمین کنفرانس علمی فرماندهی و کنترل ایران (C۴I) با شعار «فرماندهی و کنترل یکپارچه، چالش های مدیریت بحران در کشور و راه حل آن» ۲۰ و ۲۱ آذرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه امیرکبیر، یازدهمین کنفرانس علمی فرماندهی و کنترل ایران (C۴I) با هدف گسترش فرهنگ و پیشرفت مبانی نظری، کاربردی و توسعه ای در این حوزه برگزار خواهد شد.

در این کنفرانس میزگرد تخصصی با عنوان «چالش های مدیریت بحران و بلایای طبیعی در فرماندهی و کنترل یکپارچه» با حضور اساتید و متخصصان برگزار می شود.

در این کنفرانس دو روزه ۴ نشست تخصصی نیز برگزار خواهد شد که می توان به اصول اولیه و مفاهیم بنیادی کاربرد فرماندهی و کنترل در حوزه های غیرنظامی، مفاهیم پایه و نقش فرماندهی و کنترل در مدیریت بحران (Crisis Management)، برنامه ریزی راهبردی، معماری و طراحی در حوزه فرماندهی و کنترل، زیرساخت های پایه در فضای سایبری مجازی کشور شامل شبکه ملی اطلاعات، سیستم عامل بومی، جستجوگربومی، پیام رسان های اجتماعی بومی، طراحی و توسعه زیرساختهای فرماندهی و کنترل (زمینی، هوائی، دریائی، پدافند هوائی)، سایبری، فضائی و عملیات مشترک، مدل سازی و شبیه سازی بازیها و بازی جنگ (Game Theory) در فرآیندهای فرماندهی و کنترل، کیپارچگی، تعامل و هم افزائی در فرماندهی و کنترل نظامی و غیرنظامی، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در فرماندهی و کنترل (C۴I)، مفاهیم و اصول نظری وعلمی در مورد زنجیره قالبی (Block Chain) و کاربردهای آن در فرماندهی و کنترل (C۴I)و موضوعات بحرانی در امنیت سایبری (Critical Issues in Cyber Security) از محورهای بررسی این کنفرانس است.

علاوه بر مطالب فوق کارگاههای آموزشی در حوزه فرماندهی و کنترل ۱۹ آذرماه برگزار می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات  بیشتر و ثبت نام به سایت کنفرانس به نشانی www.c۴i.aut.ac.ir مراجعه کنید.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس