برگزاری اولین کنگره علمی تخصصی در زمینه بیماری‌های نوروماسکولار

ایران کنفرانس

برگزاری اولین کنگره علمی تخصصی در زمینه بیماری‌های نوروماسکولار

دبیر علمی کنگره بیماری‌های نوروماسکولار از برگزاری اولین کنگره علمی تخصصی در زمینه بیماری‌های نوروماسکولار با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدکاظم بخشنده با بیان اینکه اولین کنگره علمی تخصصی در زمینه بیماری‌های نوروماسکولار در روزهای ۲۳ و ۲۴ خردادماه در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود، گفت: این کنگره در ارتباط با بیماری‌های عصبی - عضلانی و یافتن درمان برای این بیماری‌ها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به هدف برگزاری این کنگره، خاطرنشان کرد: امروزه درمان‌های جدیدی نظیر سلول‌درمانی و ژن‌درمانی برای بیماری‌های عصبی - عضلانی و نوروماسکولار پیدا شده و هدف از برگزاری این کنگره نیز ورود روشهای درمانی نوین به کشور است.

دبیر علمی کنگره بیماری‌های نوروماسکولار با بیان اینکه اولین کنگره علمی تخصصی در زمینه بیماری‌های نوروماسکولار با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، انجمن مغز و اعصاب کودکان، بیمارستان فرهیختگان و با حضور متخصصانی از کشورهای هند، ترکیه و فرانسه برگزار می‌شود، گفت: متخصصان گروه هدف که در این کنگره شرکت کنند، از ۱۵ امتیاز بازآموزی برخوردار خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در این کنگره تخصصی، دانشمندان بنامی دعوت شده‌اند که به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. هدف نهایی ما این است که درمانهای جدید بیماری‌های نوروماسکولار را در بیمارستان فرهیختگان راه‌اندازی کنیم.

دبیر علمی کنگره بیماری‌های نوروماسکولار با بیان اینکه ظرفیت‌های لازم برای راه‌اندازی درمانهای بیماری نوروماسکولار در کشور وجود دارد، گفت: ما می‌توانیم درمان‌های جایگزین و جدید را با استفاده از ظرفیت داخل کشور جایگزین کنیم. این موضوع در کنگره به بحث گذاشته می‌شود تا راهکارهای جدیدی برای آن ارائه شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس