فراخوان برگزاری اولین مدرسه تابستانه مطالعات ترجمه در دانشگاه شهید بهشتی

ایران کنفرانس

فراخوان برگزاری اولین مدرسه تابستانه مطالعات ترجمه در دانشگاه شهید بهشتی

به استحضار کلیه اعضای انجمن و علاقمندان به ترجمه می رساند نظر به گسترش علم و عنایت به تلاشگران عرصه های علمی ، مترجمان و علاقمندان به ترجمه و همچنین آشنایی این افراد با شیوه و روشهای نوین ترجمه و نرم افزارهای مرتبط با ترجمه، دپارتمان ترجمه و ویرایش مرکز زبان دانشگاه شهید بهشتی در نظر دارد نخستین مدرسه تابستانی مطالعات ترجمه  (TSSS)را در روز شنبه سوم شهریور 1397 لغایت سه شنبه ششم شهریور  به مدت 32 ساعت در  دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار نماید.

در این مدرسه تابستانه مطالعات ترجمه،  6 سخنرانی ویژه  و10 کارگاه تخصصی بصورت موازی برگزار خواهد شد. پروفسور جرمی ماندی از دانشگاه لیدز انگلستان و پروفسور جولیان هاوس از دانشگاه هامبورگ از سخنرانان ویژه می باشند. به شرکت کنندگان عزیز جهت حضور در مدرسه تابستانی گواهینامه معتبر از دانشگاه شهید بهشتی اعطا خواهد شد .برای ثبت نام زود هنگام با توجه به تخفیف های در نظرگرفته شده در مدرسه تابستانه با توجه به ظرفیت محدود هر پکیج کارگاه بعد از مطالعه قسمت Course Content وبررسی سرفصل به قسمت Fee & Registration   مراجعه نموده و پکیج مورد علاقه خود را از بین 8 پکیج انتخاب نموده و گزینه Register را کلیک کنید . در ضمن افرادی که تمایل به اسکان در خوابگاه دانشگاه شهید بهشتی را دارند هنگام پرداخت مبلغ بعد از کلیک روی  Register تعداد شبهایی که تمایل به اسکان دارند را انتخاب و در نهایت گزینه  Submit را کلیک نمایند. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت Translationschool.sbu.ac.irمراجعه نمایید.
شماره تلفن های تماس:
09335601753-09120350240-29908044-29908017
کانال تلگرام : @
translationsummerschool

آخرین بروزرسانی (شنبه ، 26 خرداد 1397 ، 18:43)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس