برگزاری هفتمین کنفرانس سوخت و احتراق ایران در دانشگاه شریف

ایران کنفرانس

برگزاری هفتمین کنفرانس سوخت و احتراق ایران در دانشگاه شریف

به گزارش ایسنا، هفتمین کنفرانس سوخت و احتراق ایران به همت دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف در بهمن ماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف در تهران برگزار می‌گردد.

این کنفرانس شامل ارائه مقالات علمی و صنعتی، سخنرانی‌های کلیدی، نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعتی در زمینه سوخت و احتراق، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری میزگردهای تخصصی و جشنواره علمی و فنی است.

مقالات در زمینه‌ها و شاخه‌های متنوع علمی- کاربردی و صنعتی با محورهای تئوری سوخت و احتراق، سوخت و احتراق صنعتی، روش‌های تجربی در احتراق، فناوری‌های نوین سامانه‌های احتراقی، احتراق سوخت‌های زیستی، موتورهای درون‌سوز، سیستم‌های پیش‌رانش، ایمنی، آلاینده‌ها و اثرات زیست‌محیطی احتراق، مدل‌سازی آتش، آتش‌سوزی و روش‌های اطفاء حریق، احتراق جریان‌های مافوق صوت و انفجار، سوخت و احتراق در بخش تجاری و مسکونی و مدیریت و اقتصاد در زمینه سوخت و احتراق، در این کنفرانس دو روزه ارائه خواهد شد.

هفتمین کنفرانس سوخت و احتراق ایران فرصت مناسبی برای ارائه مقالات و تبادل اطلاعات بین متخصصان و محققان صنعت و دانشگاه خواهد بود. این کنفرانس فضای علمی و صنعتی مناسب و دوستانه‌ای را برای تبادل نظر و مبادله دانش و فناوری بین پژوهشگران، استادان و دانشجویان و متخصصان صنایع سوخت و احتراق فراهم می‌آورد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه شریف، در بخش فراخوان مقالات به نیازهای محققان و صنایع مرتبط با سوخت و احتراق توجه ویژه شده است و شیوه متفاوتی در این کنفرانس اتخاذ شده است که می‌تواند به ارزیابی کیفی و دقیق‌تر مقالات کمک کند. همچنین در این کنفرانس میزگردهای تخصصی با هدف بررسی چالش‌های پیش روی صنایع در کشور و جهان و چگونگی مشارکت و دستیابی به بازارهای منقطه وجهان برگزار خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال مقالات 30 آبان ماه امسال است و علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت http://fcci-2018.conf.sharif.edu مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس