چهارمین کنفرانس بین‌المللی اقیانوس‌شناسی خلیج‌فارس برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

چهارمین کنفرانس بین‌المللی اقیانوس‌شناسی خلیج‌فارس برگزار می‌شود

چهارمین "کنفرانس بین‌المللی اقیانوس‌شناسی خلیج فارس" برای دستیابی به دانش وسیعی از علوم اقیانوس‌شناسی خلیج‌فارس و توسعه همه‌جانبه این منطقه آبی امسال در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، تا‌کنون سه همایش دیگر در سال‌های 90، 92 و 94 برگزار شده است. اولین همایش با نام همایش بین‌المللی اقیانوس‌شناسی خلیج فارس و نهمین همایش علوم و فنون دریایی ایران در بهمن 1390 و در تهران (سالن همایش های وزارت نیرو) برگزار شد.

اعتلای نام خلیج همیشه فارس و بسترسازی فرهنگی در این زمینه در سطح بین‌المللی، ایجاد فضای مناسب برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه علوم و فناوری‌های دریایی در داخل و خارج کشور در راستای توسعه پایدار خلیج فارس و زمینه‌سازی برای یافتن راهکارهای مناسب در جهت حل مشکلات اقتصادی، زیست محیطی، حمل و نقل دریایی، آلودگی هوا و دریا، اثرات تغییر اقلیم، مدیریت یکپارچه سواحل و ... در خلیج فارس از مهترین اهداف برگزاری چهارمین همایش است.

همچنین هواشناسی دریایی و اقیانوس‌شناسی فیزیکی، تغییر اقلیم و اثرات آن بر نواحی ساحلی، علوم دریایی و اقیانوسی، بهره‌برداری از منابع دریایی و محیط‌زیست دریایی محورهای اصلی چهارمین کنفرانس اقیانوس‌شناسی خلیج فارس است.

کنفرانس چهارم با شعار "توسعه مکران، چالش‌ها و راهکارها" در روزهای 28 و 29 دی‌ماه امسال از سوی سازمان هواشناسی کشور برگزار می‌شود.

متقاضیان برای شرکت در این کنفرانس، ارسال مقالات و آثار خود و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی کنفرانس به نشانی http://icpgo.irimo.ir/ مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس