برگزاری کنفرانس بین المللی فناوری و انرژی سبز در کرمانشاه

ایران کنفرانس

برگزاری کنفرانس بین المللی فناوری و انرژی سبز در کرمانشاه

کنفرانس بین المللی فناوری و انرژی سبز که به همت موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار شده، آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، بهروز بادکو دبیر علمی کنفرانس بین المللی فناوری و انرژی سبز که با حضور رییس جهاددانشگاهی کشور، جمعی از مسئولین سازمان محیط زیست، اساتیدی از کشورهای مالزی و عراق و اساتید دانشگاه های داخلی و فعالین این حوزه،در حال برگزاری است، طی سخنانی اظهار کرد: سال گذشته مجوز برگزاری این کنفرانس را اخذ کردیم و فراخوان برگزاری آن اعلام شد که با استقبال خوبی روبرو شد و 300 مقاله در شش محور  "انرژی‌های بادی"،" انرژی‌های زمین گرمایی"، "انرژی‌های زیست توده"، "انرژی‌های دریایی"،" انرژی‌های هیدروژن و پیل سوختی" و "انرژی خورشیدی" به دبیرخانه کنفرانس رسید.

وی با اشاره به تشکیل کمیته علمی کنفرانس با حضور اساتید جهاددانشگاهی و اساتید داخل و خارج از کشور، گفت: پس از بررسی صورت گرفته توسط داوران، 70 مقاله برای ارائه بصورت سخنرانی و پوستر انتخاب شد.

وی افزود: 70 درصد مقالات رسیده از خارج از استان کرمانشاه و عمدتا از استانهای تهران، اصفهان، مرکزی، آذربایجان شرقی و همدان بوده است.

بادکو ادامه داد: 18 طرح و ایده فناورانه نیز در محورهای شش گانه کنفرانس به دبیرخانه رسید که با رای داوران هفت طرح فناورانه برتر انتخاب شد که از صاحبان آنها تقدیر می شود.

دبیر علمی کنفرانس بین المللی فناوری و انرژی سبز گفت: در این کنفرانس برپایی سه کارگاه آموزشی با عناوین راهکارهای نوین در بهینه سازی و مدیریت مصرف انرژی، روش های نوین در استفاده مجدد از پسماند و  نیز ارائه دو مثال کاربردی از سیستم های انرژی های تجدیدپذیر دیده شده است.

به گزارش ایسنا، در حاشیه کنفرانس بین المللی فناوری و انرژی سبز، نمایشگاهی از دستاوردهای شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه برپا شده است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس