همایش ارزیابی کیفیت نظام‌های دانشگاهی اردیبهشت 96 در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

همایش  ارزیابی کیفیت نظام‌های دانشگاهی اردیبهشت 96 در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

یازدهمین همایش  ارزیابی کیفیت نظام‌های دانشگاهی این بار با حذف عبارت "کنفرانس ملی" از عنوان همایش، اردیبهشت سال 96 در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، یازدهمین همایش ارزیابی کیفیت نظام‌های دانشگاهی در روزهای 6 و 7 اردیبهشت ۹۶ در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود. این همایش در سه سال اخیر با عنوان "کنفرانس ملی و همایش ارزیابی کیفیت نظامهای دانشگاهی" برگزار می‌شد که امسال براساس مصوبه و آیین‌نامه پایگاه استنادی جهان اسلام، "چهارمین کنفرانس ملی" از عنوان همایش حذف شده است.

اولین کنفرانس ملی ارزیابی کیفیت نظام‌های دانشگاهی اردیبهشت 92 در دانشگاه تهران، دومین کنفرانس ملی و نهمین همایش ارزیابی نظام‌های دانشگاهی اردیبهشت 94 در پردیس دانشگاه فرهنگیان و به همین ترتیب سومی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار و اردیبهشت سال آینده یازدهمین همایش در دانشگاه تبریز برگزار شد.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان سنجش آموزش کشور، دانشگاه تهران، دانشگاه‌های تربیت‌مدرس، جامع علمی کاربردی و فرهنگیان، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی و منطق آزاد ارس از حامیان این همایش هستند.

همچنین مبانی فلسفی و کیفیت در برنامه درسی آموزش عالی، رویکردها، نظریه‌ها، الگوها، اصول و مفاهیم کیفیت در نظام‌های دانشگاهی، بازار کار و کیفیت عناصر برنامه درسی دانشگاهی، آموزش و کیفیت در نظام‌های دانشگاهی، پژوهش و توسعه کیفیت در نظام‌های دانشگاهی، مطالعات تطبیقی و کیفیت در نظام‌های دانشگاهی، کیفیت خرده نظام‌های آموزشی قبل از دانشگاه و ارتباط با کیفیت نظام‌های دانشگاهی، اخلاق، معنویت و باورهای دینی و ارزشی و کیفیت در نظام‌های دانشگاهی، اسلامی‌کردن علوم انسانی و کیفیت نظام‌های دانشگاهی، نقش ارزیابی درون‌دادها و برون‌د‌ادها در کیفیت پیامدهای نظام‌های دانشگاهی، اجرا، تغییر و بهسازی برنامه‌های درسی دانشگاهی و کیفیت نظام‌های دانشگاهی، سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و ارتباط با کیفیت نظام‌های دانشگاهی و مقایسه ارزیابی کیفیت در موسسات صنعتی و غیردولتی با کیفیت نظام‌های دانشگاهی از مهترین محورهای مورد بررسی در این همایش هستند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این همایش می‌توانند به سایت همایش به نشانی http://conf.isc.gov.ir/qaus مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس