برگزاری همایش بین‌المللی "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" در دهلی‌نو

ایران کنفرانس

برگزاری همایش بین‌المللی "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" در دهلی‌نو

رایزن علمی جمهوری اسلامی ایران در شبه قاره هند از برگزاری همایش بین‌المللی «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» با تاکید بر مدل‌های توسعه و پیشرفت هند در 19 و 20 اسفند ماه سال جاری در دهلی‌نو - شبه قاره هند خبر داد.

دکتر  محمدرضا خلیلی در گفت وگو با ایسنا، گفت: جامعه ملیا اسلامیه- دهلی نو، دانشگاه علامه طباطبایی – تهران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان شبه قاره هند و رایزنی علمی در سفارت به صورت مشترک قصد برگزاری همایش بین المللی تحت عنوان « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» دارند.

وی افزود: این همایش با تاکید بر مدلهای توسعه و پیشرفت هند در حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، انرژی‌های تجدیدپذیر و کشاورزی برگزار می‌شود.

رایزن علمی جمهوری اسلامی ایران در شبه قاره هند اعلام کرد: از کلیه دانشجویان، محققان، متخصصان و اساتید دعوت به عمل می‌آید تا با تاکید بر مصداق‌ها، تجربیات علمی و فناورانه کشور هندوستان و ایران در کاهش وابستگی اقتصادی، پیشرفت و توسعه مبتنی بر فناوری در هر یک از سه حوزه اصلی همایش مقالات خود را در قالب (word یا  pdf) به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی به حوزه های اصلی همایش اشاره و عنوان کرد: فناوری اطلاعات و ارتباطات، کشاورزی و انرژی‌های تجدیدپذیر سه حوزه اصلی این همایش هستند.

خلیلی محورهای این همایش را برشمرد و گفت: سیاست‌ها و دستورالعمل‌های دولتی جهت کاهش وابستگی اقتصادی به خارج، پیشرفت های ایران و هند در حوزه فناوری در هریک از حوزه های اصلی همایش، کارآفرینی حاصل از ارتباط دانشگاه و صنعت از جمله محور های این همایش هستند.

وی افزود: اقدامات شرکت‌های کارآفرین و توسعه یافته، ارایه الگوهای تحقیقی و توسعه‌ای هند و ایران در تبیین سیاست های اقتصادی در منطقه و ارائه مدل های موفق در توسعه پایدار روستایی در ایران و هند از محورهای این همایش هستند.

رایزن علمی جمهوری اسلامی ایران در شبه قاره هند با اشاره به مهلت ثبت نام، ابراز کرد: مهلت ارسال خلاصه مقاله تا 5 فوریه 2017 (17 بهمن ماه 1395) و همچنین مهلت ثبت نام اولیه برای برخورداری از مزایای همایش نیز تا 17 بهمن ماه 1395 (5 فوریه 2017) است ضمن آن که ثبت نام نهایی در تاریخ 13 فوریه 2017 (25 بهمن ماه سال جاری) است.

وی مهلت ارسال اصل مقاله را تا تاریخ 19 اسفند ماه سال جاری(9 مارس 2017) اعلام و اضافه کرد: این همایش در 9 و 10 مارس 2017 (19 و 20 اسفند ماه 1395) برگزار می‌شود.

خلیلی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت hamy.eghtesad.iesec.ir یا iesec.ir مراجعه نمایند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس