برگزاری نخستین رویداد استارتاپ ویکند گردشگری شمال ایران در رشت

ایران کنفرانس

برگزاری نخستین رویداد استارتاپ ویکند گردشگری شمال ایران در رشت

نخستین رویداد استارتاپ ویکند گردشگری شمال ایران به همت دانشجویان دانشگاه گیلان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه گیلان، نخستین رویداد استارتاپ ویکند گردشگری شمال ایران به همت دانشجویان دانشگاه گیلان در سه روز متوالی پنجم، ششم و هفتم خرداد ماه سال جاری در دانشگاه گیلان برگزار می شود.

«استارتاپ ‌ویکند گردشگری» یک رویداد آموزشی - تجربی بین‌المللی است که در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل فعالان حوزه گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته، برنامه نویسان، مدیران تجاری، علاقمندان به استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کرده و با تشکیل چندین گروه، طرح های خود را اجرایی کنند.

یادگیری کارآفرینی، راه اندازی واقعی یک کسب و کار، شبکه سازی، آشنایی با رهبران کارآفرینی، تیم سازی برای شروع یک کسب و کار، هزینه یادگیری پایین از مهم ترین اهداف این رویداد بزرگ گردشگری در استان گیلان است.

صاحبنظران پیش‌بینی می‌ کنند در سال ٢٠٢٠ صنعت گردشگری تبدیل به صنعت اول دنیا شود لذا با توجه به پتانسیل ‌هایی که کشور ما در زمینه گردشگری دارد، می‌تواند یکی از کشورهایی باشد که در این حوزه حرف اول را بزنند اما واقعیت‌های آماری نشان می‌دهد گردشگری تنها ٢/٢ درصد از رشد ناخالص ملی ایران را به خود اختصاص داده است و قطعا برگزاری این رویداد می تواند در رشد صنعت گردشگری استان گیلان تاثیر بسزایی داشته باشد.

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بنیاد ملی نخبگان استان گیلان، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، پارک علم و فناوری استان گیلان، دانشگاه گیلان، مرکز شتابدهی علی بابا از حامیان این رویداد بزرگ گردشگری شمال ایران هستند.

از علاقه مندان به حضور در این رویداد 3 روزه کارآفرینی دعوت می شود جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.swtgilan.ir یا کانال این رویداد به آدرس @Swtgilan مراجعه کرده و به صورت اینترنتی ثبت نام خود را انجام دهند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس