برگزاري نهمین کنفرانس آموزش شیمی ایران در دانشگاه زنجان

ایران کنفرانس

برگزاري نهمین کنفرانس آموزش شیمی ایران در دانشگاه زنجان

نهمین كنفرانس آموزش شیمی ایران با همكاری انجمن شیمی و موزه علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران شهریور امسال در دانشگاه زنجان برگزارخواهدشد.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، این كنفرانس ملی هم‏زمان با يك هزار و يكصدو پنجاه و يكمين سالگرد تولد محمد زكریای رازی و روز داروسازی ، در تاريخ 6 تا 8 شهریورماه سال جاري برگزار می شود.
درکنار مراسم بزرگداشت این شیمی دان برجسته ایرانی، نمایشگاهی از دستاوردهای علمی ماندگار و تاثیرگذار محمد زكریای رازی توسط موزه علوم و فناوری بر پا خواهد شد.
دراین کنفرانس که با فراخوان مقاله همراه است، جدیدترین دست آوردها و یافته های پژوهشی در حوزه بهبود کیفی آموزش شیمی ارائه می شود. از محورهای این کنفرانس می توان به:«آموزش شیمی، محیط زیست و توسعه پایدار»، «اخلاق علمی در آموزش و پژوهش شیمی»، «فناوری های نوین و آموزش شیمی»، «شیمی و آموزش مهارت های زندگی، آموزش همگانی شیمی» و «نقد و بررسی برنامه درسی، سرفصل درس ها و محتوای کتاب های درسی شیمی» اشاره کرد.
به منظور تاکید ویژه بر روش های آموزش شیمی و تلاش برای همگانی کردن این دانش، شعار "آموزش شیمی، معنا بخشی به یادگیری شیمی" برای این کنفرانس برگزیده شده است.
موزه علوم و فناوری با برگزاری جُنگ های متنوع شیمی در خلال بازدیدهای دانش آموزی و دانشجویی، توانسته در مسیر ترویج علم شیمی و آموزش ساده آن گام های موثری بردارد.
همچنين دکتر ارشدی نایب رئیس این موزه، دبیر علمی نهمین کنفرانس آموزش شیمی ایران است.
گفتني است علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت انجمن شیمی ایران به نشانی www.ics.ir مراجعه كنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس