برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی – اسلامی

ایران کنفرانس

برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی – اسلامی

به همت سازمان بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان مازندران و با همکاری موسسه علمی پژوهشی و مشاوره ای آینده سازاولین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی ـ اسلامی با تاکید بر پژوهش های نوین (ICH94) در هشتم اسفندماه جاری که مصادف است با روز امور تربیتی و تربیت اسلامی در ساری برگزار می‌شود. این کنفرانس بین المللی با محوریت بومی سازی و اسلامی سازی علوم انسانی در ایران  برای تمامی رشته های تحصیلی گروه علوم انسانی در دو بخش عمومی و ویژه برگزار می‌شود که بخش ویژه،به موضوع «اقتصاد مقاومتی» اختصاص دارد.

مجید عموزاد خلیلی دبیر اجرایی اولین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی ـ اسلامی  با تاکید بر پژوهش های نوین(ICH94) گفت : آشنایی با رویکردهای نوین در علوم مختلف، بیش از هر زمان دیگری احساس می‎شود و این ضرورت در تخصص ‎های مربوط به حوزه علوم‎انسانی به عنوان سکان دار تحول اداری ، سازمانی و پویایی جامعه جهانی محسوس تر است . عموزاد خلیلی در ادامه گفت : با عنایت به ضرورت توسعه آموزه‌های بنیادی در علوم انسانی و در راستای منویات مقام معظم رهبری در پیشرفت و اعتلای میهن اسلامی ایران ، کنفرانس در تاریخ 8 اسفندماه 1394 در استان مازندران – شهرستان ساری برگزار خواهد گردید.

عموزاد خلیلی گفت: وب سایت و سامانه ثبت نام و دریافت مقالات اولین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی - اسلامی و با تاکید بر پژوهش های نوین به آدرس http://ich94.ir آماده دریافت مقالات ارزشمند پژوهشگران ، اساتید و دانشجویان گرانقدر می باشد که ابتدا در سامانه کاربران سایت کنفرانس باید به طور رایگان ثبت نام  می نمایند و سپس اصل مقاله ارزشمندشان را از طریق سامانه کاربران ارسال می نمایند.

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات 15  بهمن ماه 1394 و آخرین مهلت ثبت نام 20 بهمن ماه 1394است و پژوهشگران هر گونه سوالی دارند می توانند با شماره 09386138898 به طور مستقیم با دبیر اجرایی  کنفرانس جناب آقای دکتر عموزاد خلیلی مطرح نمایند و یا به ایمیل دبیرخانه کنفرانس به آدرس آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ارتباط برقرار نمایند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس