شانزدهمین همایش ملی خوردگی برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

شانزدهمین همایش ملی خوردگی برگزار می‌شود

شانزدهمین همایش ملی خوردگی در لیست رویداد‌های مورد تائید و موافقت کارگروه ساماندهی همایش‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور قرار گرفت.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، با توجه به درخواست دبیر شانزدهمین همایش خوردگی مبنی بر برگزاری این همایش، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور طی نامه‌ای با برپایی همایش مذکور موافقت کرد. بر همین اساس این همایش با رویکرد مدیریت خوردگی با حضور استادان، پژوهشگران، متخصصان و صنعتگران حوزه‌های مختلف فولاد، خودروسازی، نظامی، نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین واحدهای حوزه عملیاتی برگزار می‌شود.

بر اساس این موافقت‌نامه، هر گونه حمایت مالی و یا اعزام کارکنان به این همایش از سوی دستگاه‌های اجرایی با توجه به رعایت قوانین و مقررات قابل انجام است.

پس از برگزاری این همایش ملی، پژوهشگاه صنعت نفت موظف است گزارش کاملی از دستاوردهای علمی، ارزیابی شرکت کنندگان در خصوص اهداف و کیفیت اجرایی و علمی، تعداد مدعوین و سخنرانان و میزان موفقیت همایش در ارائه راهکارهای علمی و عملی را به صورت مستند تهیه و به دبیرخانه کارگروه مستقر در مرکز آموزش مدیریت دولتی ارسال کند.

مدیر کل و دبیر کمیته مدیریت خوردگی معاونت امور مهندسی وزارت نفت نیز با توجه به سومین نشست شورای عالی ساماندهی این وزارت‌خانه و مجوز اعطا شده به برگزارکنندگان این همایش بر ضرورت ثبت نام و معرفی اسامی متقاضیان در سایت کنگره به نشانی www.ica.ir تاکید کرد.

بر اساس اعلام پژوهشگاه صنعت نفت، شانزدهمین همایش ملی خوردگی، سوم تا پنجم آذر ماه امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.

آخرین بروزرسانی (جمعه ، 15 آبان 1394 ، 07:47)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس