کنفرانس تکنولوژی‌های سبز برای آینده پایدار برگزار می شود

ایران کنفرانس

کنفرانس تکنولوژی‌های سبز برای آینده پایدار برگزار می شود

دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی اولین کنفرانس مهندسی و تکنولوژی‌های سبز برای آینده پایدار را در آبان ماه برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به منظور ترویج مفهوم توسعه پایدار، تبیین نقش مهندسی شیمی در توسعه پایدار در کشور نفت خیز ایران و رشد سریع فرایند انتقال تکنولوژی‌ها به کشور در دوران پساتحریم، دانشگاه صنعتی امیرکبیر اولین کنفرانس مهندسی و تکنولوژی‌های سبز برای آینده پایدار را برگزار می کند.

تغییرات تکنولوژی در فرآیندهای شیمیایی، نشان دادن لزوم توجه به طراحی فرآیندهای مهندسی شیمی در جهت توسعه پایدار، راهکارهای نو در جهت بازاستفاده و بازیافت از پسماند و پساب، لزوم احداث پارک‌های اکو صنعتی در ایران یا همزیستی صنعتی، خط مشی‌های محیط زیستی محصول محور به خصوص در صنایع پایین دستی نفت و پتروشیمی و ترویج فرهنگ و دانش مهندسی سبز در صنعت و دانشگاه و ارتباط آنها به منظور کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس است.

در اولین کنفرانس مهندسی و تکنولوژی‌های سبز برای آینده پایدار، در خصوص موضوعاتی چون گازهای گلخانه‌ای، فرصت ها و تهدیدها، تکنولوژی‌های سبز در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و دی اکسید کربن، جداسازی، ذخیره‌سازی و تکنولوژی‌های تبدیل و کاربرد آن بحث و بررسی خواهد شد.

برگزاری ۳ پنل تخصصی از برنامه‌های جانبی این کنفرانس است که با موضوعاتی چون گازهای گلخانه‌ای، فرصت‌ها و تهدیدها، فناری‌های سبز در صنعت پتروشیمی و دی اکسیدکربن «جداسازی، ذخیره سازی و تکنولوژی‌های تبدیل و کاربرد آن» برگزار می‌شود.

این کنفرانس در روزهای ۱۹ و ۲۰ آبان ماه سال جاری در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر با شعار محوری«پیشتاز توسعه پایدار» با همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی، صندوق ملی محیط زیست و شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و همچنین حضور فعال پژوهشگران، نخبگان علمی، مدیران  و کارشناسان بخش های دولتی برگزار خواهد شد

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 14 مهر 1394 ، 07:40)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس